gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sifra & Ruuz

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 12:45 pm

Luka knikte lichtjes, en het maakte hem geen donder uit wat voor bloed ze hadden. 'In welke afdeling willen jullie komen? Ik wil zelf in Griffoendor. Of Huffelpuf, maar in elk geval geen Zwadderich.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 12:49 pm

Chris keek Luka niet begrijpend aan. Hij had geen flauw idee dat je in een afdeling kwam, laat staan wat griffoendor of zwadderich inhield.

"Ik hoop echt dat ik in Griffoendor kom," zei Marlena vastbesloten. "Zwadderich lijkt me niets, die mensen komen zo.. vervelend over," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 12:53 pm

Luka knikte instemmend met Marlena en keek naar Chris die hem niet-begrijpend aan keek. 'Je wordt in een afdeling gesorteerd. Hoop maar dat je niet in Zwadderich komt.' zei hij alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 12:56 pm

"Wat als ik wel in Zwadderich kom?" vroeg Chris en keek ongemakkelijk.

"Niet alle Zwadderaars zijn erg," zei Marlena snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 2:09 pm

Luka keek naar Marlena, en dan weer terug. Hij knikte instemmend. 'Maar toch is het beter als je daar niet komt.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 2:15 pm

Marlena lachte. Ze kroelde Percy achter zijn oortjes.

Christopher knikte kort. "Oke,' zei hij en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 2:21 pm

Luka grijnsde toen ook en richtte zijn groene ogen op het - ook al groene - landschap buiten. 'Ik heb er zo'n zin in...' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 2:27 pm

Marlena leunde achterover en keek naar mensen die door de trein liepen. "Ik vraag me af hoe het is," zei ze opgewekt.

Chris keek zwijgend naar buiten. Hij had geen flauw idee wat hij moest verwachten, en was een beetje bang dat hij eigenlijk helemaal niet op zweinstein thuishoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 2:34 pm

'Ik ook. Mijn moeder vertelde me altijd hoe mooi het daar was.' zei Luka opgewonden. Hij had zijn schoolboeken even doorgekeken toen hij ze gekocht had. Astronomie leek hem heel leuk, Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Gedaanteverwisseling ook, maar Toverdranken sprak hem niet zo aan. Hij wist niet wat hij aan moet daarmee, sinds hij te ongeduldig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 2:53 pm

"Is je moeder ook naar zweinstein geweest?" vroeg Marlena nieuwsgierig.
Christopher keek op. "Zijn er geen andere soort scholen? Is zweinstein de enige school voor.. tovenaars?" vroeg hij verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 3:12 pm

Luka keek weer naar de twee en knikte glimlachend. 'Ja, mijn moeder is dankzij Zweinstein nu Verpleger in St. Holisto's Hospitaal voor Magische Ziektes en Zwaktes. Mijn vader is Schouwer.' zei hij, al praatte hij liever niet over zijn vader. Hij keek nu weer naar Christopher. 'Die zijn er wel. Er is er volgens mij Ă©Ă©n voor meisjes, en Ă©Ă©n voor alleen jongens... Ik denk dat er in elk land wel een is.' zei hij. Hij wist dat die meisjesschool in Frankrijk stond, en de jongensschool ergens aan de Oostblok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 3:20 pm

"Beauxbatons en Klammfels," zei Marlena knikkend. "Mijn vader wilde me eerst naar beauxbatons sturen, maar toen ik mijn brief van Zweinstein kreeg liet hij me gelukkig hier naartoe gaan," zei ze lachend en trok een gezicht.

Chris grinnikte. Hij vond het moeilijk dat hij niks van de tovenaarswereld afwist, maar was vastbesloten om zoveel mogelijk te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 3:27 pm

Luka grijnsde. 'Gelukkig maar. Beauxbatons lijkt me niks. Veel te gereserveerd daar.' zei hij en keek op toen een vrouw aan kwam lopen met een kar en vroeg of ze iets te eten wouden. 'Ik neem de chocoladekikkers. Willen jullie ook wat?' vroeg Luka terwijl hij zijn portemonnee pakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 3:35 pm

Marlena knikte instemmend. "Precies," zei ze. Vervolgens schudde ze haar hoofd. "Nee dankje."

Chris schudde zijn hoofd. "Ik heb geen geld," zei hij schouderophalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 3:49 pm

'Dan betaal ik wel voor je. Wat wil je?' vroeg Luka. Hij had meer dan genoeg geld en het kon geen kwaad om een paar centen te missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 3:51 pm

"Weet je het zeker?" vroeg Chris fronsend. Hij glimlachte dankbaar. "Chocoladekikkers dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 4:01 pm

'Twee pakjes chocoladekikkers.' Luka gaf de vrouw het geld. 'De rest is fooi.' zei hij toen ze de rest van het geld wou teruggeven en glimlachte. Hij gaf Chris het pakje en opende zijn eigen pakje. Eerst pakte hij het kaartje eruit en keek naar een plaatje van Perkamentus. Die had hij nog niet. Hij had al best veel plaatjes, van sommige zelfs twee. Hij stak het plaatje in zijn zak en pakte een kikker, die pogingen deed om te ontsnappen maar hij beet het ding al in zijn hoofd waardoor de kikker ophield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 4:38 pm

Chris keek met grote ogen naar Luka's kikker.

Marlena keek naar Chris' geschokte blik en lachte. "Ze zijn eetbaar hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 4:56 pm

Luka haalde zijn tanden van de kikker af en lachte ook om Chris' uitdrukking. 'Je moet ze eerst in hun hoofd bijten, anders ontsnappen ze.' zei hij en beet een stukje chocolade af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 5:14 pm

"Oja," zei Chris langzaam. "Dat is logisch..' vervolgde hij op een droge toon. Hij opende het pakje en beet snel het hoofd van de kikker af voordat hij weg kon komen.

Percy zat nog steeds naar Falcon te loeren en Marlena moest hem stevig vasthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 5:32 pm

Luka grinnikte om Chris. 'Je went er snel genoeg aan... Je zal maar eens naar ons huis komen. De afwas wast zichzelf en het huis stoft zichzelf af. Best maf op het eerste gezicht, maar het went.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 5:38 pm

Chris schudde lachend zijn hoofd. "Dat zou ik eens moeten zien."

Marlena zuchtte. "Geluksvogel. Ondanks dat we magie hebben laat mijn vader me nog steeds alle rotklusjes in huis doen. Zonder magie," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 5:43 pm

Luka lachtte. 'Mijn moeder haat schoonmaken, wat heel onlogisch is voor een moeder.' zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 5:50 pm

Christopher lachtte.

Marlena gaf Luka een stomp tegen zijn arm. "Alleen maar omdat ze een vrouw is?" zei ze met opgetrokken wenkbrauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 5:58 pm

'Au, Marlena!' Luka wreef over zijn arm maar grijnsde nog steeds. 'Jep. Ik ga het huis niet schoonmaken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra & Ruuz   Sifra & Ruuz - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sifra & Ruuz
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hogwarts [Sifra & Ruuz]
» sifra en feniks
» Maaike & Sifra
» Anniek & Sifra
» Sifra en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: