Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do maa 10, 2011 10:53 pm
Rachelle zuchte. 'Je laat teveel over je heen lopen,' zei ze en pakte haar mobiel. 'Waarom gedraagt je vriend zich als een eikel?' smste ze naar James en drukte op verzenden. Christopher ging aan tafel zitten in de keuken en nam een hap van zijn brood.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do maa 10, 2011 11:13 pm
James kreeg een sms en stuurde wat terug. " hoe bedoel je wat is er gebeurt? X"
Julia keek haar aan en slikte. "ik kan niet verwachten dat hij iets met me wil.. Wat moet hij met een stervend vriendinnetje?"
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do maa 10, 2011 11:15 pm
'Haar litten zitten?' smste Rachelle terug. Ze keek Julia doordringend aan. 'Stop alsjeblieft, het komt heus niet daardoor, het komt omdat hij een eikel is,' zei ze terwijl ze zich aankleedde. 'Ik ga erheen, serieus.'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do maa 10, 2011 11:20 pm
"wil je dat ik met hem praat?"
"rachelle dat hoefd echt niet. We hebben gekust toen we zat waren.. Het is niet dat hij me wat schuldig is ofzo."
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do maa 10, 2011 11:49 pm
Rachelle keek Julia somber aan. 'Het spijt me voor je.' Christopher zweeg even. 'Ik.. ik ben in geen staat om naar buiten te gaan. Laat staan dat ik wil dat ze me nu ziet,' zei hij aarzelend.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do maa 10, 2011 11:54 pm
"ik had me niet zo open moeten opstellen.." zei Julia somber. Ze deed haar uiterste best om zich groot te houden.
"wat is er gebeurt dan?" vroeg James bezorgt. Hij hoorde aan Chris dat er iets goed mis was
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do maa 10, 2011 11:56 pm
'Misschien overdrijf ik wel, misschien kan hij echt niet,' zei Rachelle. 'Misschien valt het allemaal wel mee.' 'Ik heb soort van gevochten,' zei Christopher en deed zijn best om vrolijk te klinken.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do maa 10, 2011 11:59 pm
"dus je hebt een blauw oog opgelopen en bent bang dat Julia je niet meer leuk vind?" vroeg james geamuseerd. Hij had natuurlijk geen idee wat er werkelijk aan de hand was.
'Het klinkt niet echt goed als je gevochten hebt, of wel soms?' zei Christopher spottend. Toen zuchte hij. Óke, ik vraag wel of ze langs wil komen. Ik spreek je later,'zei hij en ging op. Hij smste naar Julia of ze alsnog langs wilde komen.
Anniek
Rachelle las het smsje en keek Julia peinzend aan. 'Als jij naar Chris gaat ga ik misschien wel met James mee,' zei ze aarzelend. Christopher zuchte en at verder.
Anniek
'Oke is goed' smste Rachelle terug. Ze kwam overeind. Óke.' Christopher liep terug naar zijn kamer op zoek naar een zonnebril zodat zijn gezicht niet zo zou opvallen.
Anniek
Rachelle lachte. 'Dacht je dat?' zei ze geamuseerd terwijl ze haar tas pakte en de trap afliep. Christopher zette een zonnebril op en keek met een tevreden gezicht in de spiegel. Zo was er bijna niets van te zien.