Onderwerp: Re: Maaike & Sifra za jun 04, 2011 6:05 pm
Will's oom keek kwaad. 'Ik neem haar mee, en als jullie ons gehoord hebben, en morgen het proberen tegen te houden, dan doe ik haar wat aan. Doe je niks, dan krijg je haar terug' zei hij vals.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra za jun 04, 2011 6:08 pm
'Dat kun je niet!' riep Nate kwaad uit. 'Vergeet niet dat ik degene ben die zich tot nu toe kapot heeft gevochten voor jou en Will. Als je haar nu niet terug geeft dan zorg ik ervoor dat je geen leger meer hebt, en dan kun je het wel schudden!' zei hij.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra za jun 04, 2011 6:09 pm
Will's oom grijnsde. 'Oh jij denkt dat ze allemaal naar jou luisteren? Ze zullen dan geen baan meer hebben!, geen leven, dat neem jij ze af. Ze luisteren toch niet naar je.' Hij trok Emma mee. 'Waag het niet!' zei hij nog en hij trok Emma mee. Emma probeerde zich los te rukken.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra za jun 04, 2011 7:25 pm
Emma keek met angstige ogen naar Nate, en de oom van Will trok haar mee, hij liep met haar door de gangen en liep een kamer in. Will zat op zijn kamer.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra za jun 04, 2011 7:36 pm
Nate liep door de gang waar Will's oom met Emma in was gegaan en sloeg toen af. Hij kwam terecht op de gang vlakbij de eetzaal en liep richting Will's kamer. Hij moest hem wel waarschuwen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra za jun 04, 2011 7:44 pm
Nate bereikte Will's kamer en liep zonder kloppen naar binnen. Hij sloot de deur achter zich. Aurora sliep. Ze lag met opgetrokken benen op het midden van het bed, half in de dekens gewikkeld.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra za jun 04, 2011 7:52 pm
Nate keek even of ze niet werden afgeluisterd. 'Je oom heeft Emma.. We hoorden hem en iemand anders praten over hoe je morgen een ritje zou nemen, ik denk dat ze je willen uitschakelen. Hij liet me echter beloven dat we hem niet zouden tegenhouden anders doet hij haar iets aan,' zei hij.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra za jun 04, 2011 8:11 pm
'Oke.' zei Nate. 'Het zal wel goed komen, zolang jullie maar doen alsof het heel onverwachts komt,' zei hij en draaide zich om. 'En wees voorzichtig.' Aurora werd wakker en opende langzaam haar ogen. Verwaasd keek ze kamer rond, ze was zich er nog niet helemaal van bewust waar ze ook alweer was.