Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 5:22 pm
Aurora sloot haar ogen. 'Ik kuste Will... en nu durf ik hem niet eens meer aan te kijken. Hij haat me waarschijnlijk,' fluisterde ze en beet op haar lip. Nate bleef net zolang takken rapen totdat hij zijn handen vol had. 'We moeten ook iets te eten hebben..'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 5:26 pm
Arora opende haar ogen weer. 'Omdat ik zoiets stoms deed. Bovendien heb ik tot nu toe alleen maar voor problemen gezorgd,' zei ze. Nate keek om zich heen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 5:28 pm
'Dat is niet waar, je hebt hem al twee keer gered' zei Emma. 'En Will is volgens mij niet de persoon die kwaad word als iemand anders iets stoms doet. Bovendien weet je niet wat hij er van vond, of heeft hij iets gezegd?' Will hoorde iets en liep, geluidloos; of dat probeerde hij, die kant op.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 5:36 pm
Nate grijnsde. 'De prins kan zowaar nog iets,' zei hij plagend. Hij draaide zich om en begon terug te lopen naar de open plek. 'Mis je het niet om thuis te zijn?' vroeg Aurora na een tijdje gezwegen te hebben. Ze keek Emma aan.
Laatst aangepast door Sifra op do jun 09, 2011 5:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 5:43 pm
Emma dacht na, ze sloeg haar armen om haar benen heen. 'Hmm.. Nee' zei ze. Ze had het niet leuk thuis. 'Niet dat het hier alleen maar leuk is geweest' mompelde ze. Met het vechten enzo. 'Maar ik mis het niet echt nee.. jij?'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 5:45 pm
Aurora haalde haar schouders op. 'Een beetje, maar niet heel erg,' zei ze. Nate liep terug naar de open plek en legde het hout neer. Hij keek naar Aurora. 'Kun je een vuurtje maken?'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 5:59 pm
Aurora hief haar handen boven het vuur en stak het aan. Ze glimlachte. Nate knielde naast het beest neer en begon zwijgend het vel eraf te stropen met en mes.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 6:00 pm
Emma keek met grote ogen naar Nathaniel en keek toen snel naar het vuur en nam zich voor om tot ze klaar waren met eten nergens anders meer naar te kijken.
Will liep terug en ging naast het vuur zitten, hij glimlachte.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 6:05 pm
Aurora leunde met haar hoofd op knieen en staarde naar de vlammen. Nate keek naar Emma. 'Ik heb eigenlijk wat water nodig,' zei hij en hield zijn rode handen omhoog.