Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 6:08 pm
Aurora keek over haar schouder naar Emma en Nate en lachte. Nate werd volop door de straal geraakt en eindigde daarom kletsnat. 'Dat was niet wat ik bedoelde!' riep hij uit.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 6:13 pm
Nate schudde driftig zijn hoofd zodat de druppels uit zijn natte haar vlogen. 'Je hebt geluk dat ik een vergevensgezinde kerel ben,' zei hij mopperend. Hij kwam overeind, en gebaarde naar het vlees. 'Help jezelf.' Aurora staarde naar het vlees en fronste haar wenkbrauwen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 6:15 pm
Emma glimlachte. 'Daar heb ik dan inderdaad geluk mee' zei ze. Ze voelde hoe de druppels onderandere op haar terecht kwamen. 'Hé!' riep ze. >< Will keek naar Aurora. 'Is er iets?'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 6:24 pm
Nate keek Emma aan. 'Bij nader inzien ben ik toch niet zo vergevensgezind,' zei hij en grijnsde. Aurora stond op. 'Ja dat snap ik ook wel,' zei ze lachend en liep aarzelend naar het vlees toe.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:26 pm
'Doe het zelf maar,' zei Nate schouderophalend en keek Emma geamuseerd aan. Aurora pakte een stok van de grond en prikte er een stukje vlees aan. Met een vies gezicht ging ze zitten en hield ze het boven het vuur.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:26 pm
Emma keek naar de stokken. "Die zijn vies, en dan moet ik daar mijn eten op doen?' vroeg ze. Ze bedacht zich dat het eten ook wel besmet kon zijn ofzo XD.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:33 pm
'Hoe dan, eet je normaal gesproken met je voeten?' vroeg Aurora geamuseerd. Nate vond het niet zo erg, hij moest wel vaker op pad en was het inmiddels wel gewend.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:34 pm
Will lachte. 'Ja, speciale manier van opvoeding voor de kroonprins' zei hij. Emma wapperde met het stokje om het vuil weg te halen, het zag er erg apart uit. Ze prikte het vlees eraan.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:39 pm
Emma keek naar Nathaniel, quasi boos. 'Nouzeg' mopperde ze. En ze hield het vlees boven het vuur, maar een beetje erg er boven, ze was bang dat het in de fik zou vliegen. Will grijnsde.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:41 pm
Aurora keek naar haar stuk vlees. 'Ik krijg oz vast allemaal enge ziektes en dan overlijd ik,' zei ze fronsend. Nate at rustig verder. hij keek naar Emma. 'Zo wordt het nooit gaar weet je.'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:45 pm
'Denk jij van niet dan?' vroeg Aurora. Ze porde met haar vinger in het stuk vlees en keek er onderzoekend naar. 'Er zit nog wat brood in de zadeltassen van mijn paard. Je kunt dat pakken,' zei Nate schouderophalend.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:51 pm
Aurora keek Will verbaasd aan. 'Maar het komt regelrecht uit de natuur!' Nate schudde zijn hoofd. 'Dat maakt niet uit, je moet toch iets eten?' zei hij.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do jun 09, 2011 8:54 pm
'Ja, maar normaal gesproken wordt het eerst schoongemaakt, gesneden verpakt, in gevroren..' zei Aurora, maar stopte halverwege omdat Will het waarschijnlijk toch niet zou snappen XD Nate grinnikte. 'Ik praat zo niet' zei hij semi-beledigt.