Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:06 pm
Aurora knikte. 'Jawel, maar is er hier ergens water? Ik zie er bebloed uit,' zei ze en keek rond. Nate zuchte. Hij kreeg zo naderhand het gevoel alsof hij niet meer welkom was.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:12 pm
Aurora stond even stil om te luisteren. Ze hoorde zachtjes het geluid van stromend water en liep erop af. 'Denk je niet dat die soldaten achter ons aan gaan?' vroeg ze en keek Will aan. Nate was in gedachten verzonken.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:14 pm
Nate keek op toen hij Emma hoorde zuchten. 'Is er iets?' vroeg hij. Aurora beet op haar lip. Ze bereikten een meertje en ze knielde neer aan de waterkant.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:17 pm
Nate's blik verzachte wat. 'Wie weet, misschien kunnen jullie binnenkort al naar huis toe,' zei hij. Aurora maakte van haar handen een kommetje en schepte er water in. Ze wreef over haar hals om het bloed weg te krijgen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:21 pm
'Ik voel me hier vrijer.. ik ben hier gelukkiger geweest dan thuis in tijden.. het klinkt gek maar het is zo... bovendien is.. ' ze zweeg. Will was een beetje onhandig aan het doen met zijn shirt en grinnikte om zichzelf
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:23 pm
Will lachte en gaf haar zijn shirt. Hij zette zijn handen achter zich neer en leunde, de zon scheen en hij was redelijk vrolijk ondanks de omstandigheden.
Emma keek hem aan. 'nee niks' mompelde ze, en ze bloosde een beetje.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:25 pm
Emma zuchtte diep. 'misschien is er wel iemand die een extra reden vormt waarom ik hier wil blijven' mompelde ze bijna onverstaanbaar. Ze sloot haar ogen en leunde tegen de boom aan.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:31 pm
'Will?' vroeg Nate fronsend. Aurora gaf Will zijn shirt terug toen ze klaar was. Ze keek naar de bloedspetters op haar eigen kleren en zuchtte. 'Op de een of andere manier blijf ik het voor elkaar krijgen om al mijn kleding nat of vies te maken,' zei ze en lachte.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra zo jun 12, 2011 11:43 pm
'Zou het jou iets uitmaken als het mij iets uitmaakt?' vroeg Nate en keek Emma aan.
'Helemaal niet,' zei Aurora hoofdschuddend. 'het eerst wat ik deed toen ik hier terecht kwam was rennen voor me leven. Om vervolgens er uitziende als een zwerver bij jouw kasteel aan te komen,' zei ze en lachte. 'Toch ben ik blij dat dat gebeurd is.'