gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Annie & Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:20 pm

"Is er een kans je nog maals te ontmoeten hier?" vroeg Winter toen. "Ik vond het fijn om met je te praten."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:26 pm

seto twijfelde geen moment. tuurlijk. maar het is af wachten wanneer ik kan komen,,,en geloof me, ik zal je vinden maak je geen zorgen over zegt hij, en hij steeg toen op en keek naar winter. tot weerziens julia, zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:28 pm

Winter keek naar hem. "Tot snel, Webb" zei ze glimlachend en ze verdween de struiken weer in. Dit ging goed, het was duidelijk dat ze hem voor zich aan het winnen was. Dat was perfect. Als haar plan werkte, dan zou ze hem misschien aan haar kant kunnen winnen. Zodat ze samen hun lot konden vervullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:34 pm

seto reed eerst nog een vlink stukje door maar daarna ging hij met enigzins tegen zin terug naar het kasteel wat balde hij er van, en helemaal toen hij zag tot hij lang was weg geweest

paar dagen later doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:36 pm

Jaa
--

Winter zat bij een beekje. Ze had haar schoenen uitgedaan en baadde met haar voeten in het koude bergwater. Haar lange haar waaide een beetje mee met de wind. Ze vroeg zich af hoe lang het nou zou duren voor Webb, of wat zijn echte naam was, zou komen. Ze was er vrij zeker van dat hij haar zou komen opzoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:41 pm

seto had het kasteel weten te ontvluchten met wat hulp van magie, zo had hij winter ook gevonden en hij keek vanuit de struiken naar haar toe. ze leek hem te vertrouwen, en nu had hij meer tijd want de koning was uit eten deze avond. en hij kwam de struiken uit en hij liep op blote voeten naar winter toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:43 pm

Winter was in gedachten verzonken en neuride zachtjes een liedje. Ze wist dat Webb eraan kwam, ze voelde zijn aanwezigheid meteen toen hij verscheen. Toch deed ze net alsof ze stom was en bleef ze dromerig voor zich uit kijken. Ze moest alles doen wat ze kon om zijn hart te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:47 pm

seto hoorde hoe julia zong en vond het zijn en rust geven, heel rust gevent. hey julia, zegt hij dan zacht en hij liep nog wat dichter bij en ging toen zitten en deed zijn voeten in het water. alles goed vraagt hij dan aan haar en je zag tot hij wat opgewekter dan laatst
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:49 pm

Winter keek op en ze glimlachte naar hem. "Hallo Webb, ik miste je al." zei ze en ze keek hem aan. "Ja, alles gaat goed, met jou ook? Ik moet zeggen dat je er goed uit ziet."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:55 pm

seto glimlachte naar julia, dankje, zegt hij dan zacht en hij keek even later weer naar julia, en nog iets te vertellen vraagt hij dan aangezien hij het niet graag over zich zelf had en hij ging met zij benen heen en weer door het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:58 pm

"Zoveel, de vraag is wat jij wilt weten." zei Winter glimlachend en ze keek weer naar het zachtstromende water. Hij was aardig, ze mocht hem graag. Maar hij hij stond over de oorlog wist ze niet. Maar ze kon berekenen dat er een grote kans was dat ze hem zou winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:02 pm

vertel maar iets maak niet uit wat zegt seto dan en hij liet zich achter over vallen met zijn handen in zijn nek. hij wist tot hij niet buiten mocht komen met die oorlog vaak al moest hij heel soms helpen als iemand iets had gedaan wat niet mocht van de koning, en hij wachte tot julia begon te vertellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:07 pm

Winter keek voor zich uit en dacht zorgvuldig na over wat ze hem wilde vertellen. Ze wilde hem iets echts vertellen, wat niet zou verraden wie ze werkelijk was. "Ik ben geboren in een klein dorpje in het zuiden van het land." zei ze zacht. "We woonde op het platteland. Het was heerlijk om als kind tussen de gewassen en weilanden te spelen. Je kon je helemaal uitleven. Toen ik ouder werd, werd ook mijn vrijheid beperkt. Ik kon geen kant meer op, dus ik ben vertrokken."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:12 pm

seto luisterde naar het verhaal en wist hoe het was om je niet vrij te kunnen voelen, maar je bent nu vrij zegt hij dan tegen haar en hij kwam weer recht, hij wilde het ook wel maar de koning had hem geholpen toen, hij kon niet weg gaan tot hij zijn schuld aan hem had terug geint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:14 pm

Winter keek hem aan. 'En nu jij, wat is jou verhaal?" vroeg ze voorzichtig. "Wat zit er achter jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:19 pm

ik weet niet veel van mijn echte huis...ik was klein toen ik er werd weg gehaalt. mijn ouder waren slechte mensen...ze...ze wilden van mensen die speciaal zijn hun krachten af pakken, de gene die me heeft opgevoed is erg beschermend over me hij is bang tot....iemand mijn krachten wilt af pakken, zegt hij dan,, en hij keek julia niet haan die zou hem zeker raar vinden, waarom had hij het ook verteld en hij stond op
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:24 pm

Winter keek hem aan. Hij vertelde het sneller dan ze had verwacht. "Krachten?" vroeg ze zacht. "Waar heb je het over?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:27 pm

seto keek achter om en schudde zijn hoofd, nee laat maar doe alof ik dat nooit gezegt heb. zegt hij snel en keek winter aan hij voelde zich angemakkelijk hij had het niet moeten zeggen er waren niet veel met een gave had de koning gezegt, maar zijn gedachtes werden verstoort door een zoemunt geluid en hij liet bij pijl een cm voor zijn nek stoppen, julia we moeten weg, sist hij en hij liep naar haar toe en trok haar omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:33 pm

Winter werd door hem overeind getrokken en ze keek om zich heen waar de pijl vandaan kwam. "Wie zijn dat?!' vroeg ze verbaast maar ook geschrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:36 pm

ik ga slapen. doei<333

ik weet het ook niet maar ze moeten me niet dat weet ik zel. zegt seto en hij liet een piejl in stof op gaan, hoe me vast en denk aan een plek...zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 11:38 pm

Winter dook weg voor een pijl en ze greep zijn hand stevig vast en dacht aan een verlaten plek diep in het bos. Ze had veel gereisd ken kende alle slecht bereikbare plekken heel goed. Ze deed haar uiterste best om hem het verplaatsen te laten doen, ze wilde nog niet door de mand vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 6:53 am

seto ademde een keer doep in en liets zijn krachten doen wa hij wilde en net voor een zwerm pijlen hun raakte waren ze verdwenen en zaten ze op de pelk die julia bedacht had en seto keek wantrouwig rond, maar hij zag niks wat er op leek. en onder het verplaatsen had hij iets gevoeld en keek julia aan. misschien kan ik beter gaan, het is te gevaarlijk om met mij...rond te lopen. zegt hij dan en hij liet haar los en hij twijfelde of hij haar magie gevoelt was of tot het verdeelding was geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 10:11 am

winter keek hem aan. 'ik ben niet bang, ik wil bij je blijven' zei ze. 'Ik heb zoveel gevochten. Ik kan het aan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 4:34 pm

Seto keek julia aan. Ik vind het als nog geen goed idee. Zegt hij. Maar ik waarschuw je mensen zitten achter me aan voor mijn magie. Zegt hij zachtjes en je hoorde aan de toon tot hij het er niet over wilde hebben en hij begon te lopen. Hij wilde niet tot ze bij hem bleef dan liep ze gevaar en na een stukje lopen ging hij tegen een boom aan zitten. Hij was moe. En hij voelde zich alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 10:54 pm

"Maar als je magie hebt, dan heb jij de kracht de oorlog te stoppen toch?" zei Winter rustig en ze ging bij hem zitten. "Zou je dat doen als je je wederhelft vond? De andere?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Annie & Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Annie & Steff
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra en steff
» ~ Steff and Ruuz ~
» klaas en steff
» Sanne & Steff
» sanne en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: