gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Annie & Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyvr sep 30, 2011 9:20 pm

"Dat heb ik geprobeerd. Maar de koning heeft hem bang gemaakt voor mensen. Hij denkt dat de oorlog om hem gaat, om het afpakken van de kracht. Toen ik vertelde hoe het echt zat raakte hij in paniek en verdween hij." vertelde Winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyvr sep 30, 2011 9:25 pm

dan wordt het moeilijker...zucht jalou en denkt verder na. dit is niet mijn beste idee maar misschien moet jij hem op zoeken en vertellen tot jij die andere helft bent. zegt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyvr sep 30, 2011 9:44 pm

"Dat wilde ik uiteindelijk ook doen, maar ik wilde liever niet meteen om zeep gebracht worden. Als hij me aardig gaat vinden is het veiliger." zei Winter bedachtzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyvr sep 30, 2011 9:48 pm

jalou kon het niet laten om te grinniken. is hij zo erg dan. vraagt ze aan winter terwiel ze de schuilplaats in klom via een touw ladder. zo erg zal die toch wel niet zijn het is je weder helft. zegt ze

seto schrok wakker hij had iets gehoort maar wat...en hij stond op en liep naar het balkon waarvan de deur open stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyvr sep 30, 2011 9:57 pm

"Hij is niet erg, hij is gewoon opgevoed door iemand die hem het verkeerde beeld heeft gegeven." zei Winter met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyvr sep 30, 2011 10:01 pm

jalou knikte. misschien komt hij terug naar je, maar misschien is eerst eens wat thee voor je goed zegt ze als ze boven is en ze ging haar schuil plaats in en begon water te koken

seto wist zeker tot hij iets gehoort had en keek rond maar zag niks of niemand. tot hij weer iets hoorden en zijn ogen keken in de richting van het geluid en hij zag wat bewegen en hij sprong soepel van het balkon en hij zette de achtervolging in op die gene
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 2:26 am

Winter knikte lichtjes en ze ging zitten. "Ik hoop het maar, hij is onze enige hoop.. Alleen sta ik machteloos."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 8:50 am

Rustig maar winter alles komt goed. En met wat gedult lukt het zeker glimlacht ze naar winter en daarna liep ze de keuken in en kwam niet veel latter terug met wat thee voor hun 2tjes.

Seto ging achter die gena aan steeds dieper het bos in en hij begon hem langzaam in te halen dan ging die gene een scherpe bocht maken en seto deed dat ook maar dan totaal onverwachts voelde hij een stevige klap en alles werd hem zwart
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 1:50 pm

Winter nam dankbaar de thee aan en nam een klein slokje. "Bedankt" zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 3:10 pm

Geen dank antwoorde jalou tegen winter en ze nam toen ook een slok.

Seto had geen idee wat allenmaal gebeurde aangezien hij bewusteloos was. Maar hij werd mee genomen door de rebelen die dachten tot hij een gewone dienaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 6:29 pm

Winter staarde stilletjes voor zich uit terwijl ze haar thee dronk. Ze vroeg zich af hoe dit verder zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 6:37 pm

Jaliu dacht ook in stilte na maar ze keek naar de raam toen ze hoef getrampel hoorde en ze glimlachte. De verkenners zijn terug. Misschien hebben ze intresant nieuws zegt jalou en ze stond op en liep naar de raam.. ehm...zegt ze sprakeloos als ze ziet tot ze iemand mee genomen hebben die een doek over zijn hoofd heeft.

Seto sliep en zat voor over gebogen op het paard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 8:43 pm

Winter stond ook op en keek. Een gevangenen, wie zouden ze gevangen hebben genomen. Het was vervelend dat ze zo lang weg was geweest en totaal niet op de hoogte van wat er aan de hand was hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 8:49 pm

jalou keek nog even door het raam en keek winder aan, hun gaan meestal op verkenning bij het kasteel om zoveel mogelijk te weten te komen van de koning en hoe het ons sterker kan maken daar bij, soms nemen ze ook eten mee als ze het vinden of wapens of iets anders nuttigs, maar een gevangene is al lang niet meer geweest, zegt jalou en ze liep door de schuilplaats en ging dan naar beneden.

een van de jongens haal de seto van het paard af en zette hem op de grond neer, hij had toenstraks alles bij hem weg gepak wat hij mogelijk als wapen kon gebruiken en in een zak gestop en ook diens ketting, de jonge zag jalou en glimlachte, ik denk tot deze veel informatie heeft, zegt hij tevreden
seto voelde zijn hoofd bonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 10:43 pm

Winter kwam ook naar beneden. "Wie is het dan?" vroeg ze zacht. Ze had in haar achterhoofd Seto zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 10:48 pm

geen idee, ik heb hem nooit eerder gezien bij het kasteel maar hij heeft heel nette en dure kleding aan, enwapensdus hij moet bij de koning horen legde de jongen uit en hij twijfelde even haar haalde toen de doek weg. seto voelde ineens frisselucht en zijn hoofd bonktenog steedsen hij keek wat suf op en hij wilde recht gaanzittenmaar het lukte hem niet, zijn hoofd bonktenogteveel van de klap
jalou knielde bij seto neer en keeknaarzijn hoofd. dat is een flinke dreun geweest. zegt ze beschuldigent naar de gene die het veroorzaakt zou heben en ze keek het 3 tal aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 10:55 pm

"Dat is niet zomaar iemand!" riep Winter geschrokken uit. "Dat is degene waarover ik vertelde! Hij is de uitverkorene!" ze keek naar de andere. "We kunnen hem toch onmogelijk hier vasthouden?! Hij moet zelf zijn weg vinden, dit kan echt niet"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 11:01 pm

de jongen keek winter wat geschrokken aan en jalou keek net zo geschrokken naar winter en ze wilde hem lost maken, maar seto had begrepen tot hij vast zat en niet veel later trapte hij haar weg, en ook de jongen die naar hem toe liep. blijf met je poten van me af. snauwt hij rebels en woedent, en hij voelde zich raar en hij keek naar zijn hals waar was zijn ketting.... en hij keek rond zijn hoofd bonkte. en dan vankt hij winters geschrokken blik op
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 11:02 pm

"Geef hem zijn spullen terug en laat hem gaan. Hoe wil je in godsnaam dat hij ooit onze kant verkiest als jullie hem opsluiten?!" riep Winter woedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyza okt 01, 2011 11:07 pm

jalou knikte. rustig winter, zij wisten ook niet tot hij het was anders haden ze niks gedaan, zegt ze en dan keek ze de jongens aan maak hem los en geef hem zijn spullen terug. zegt ze dan en ze keek seto aan. hou je rustig ze willen je los maken. zegt ze dan
seto's blik was waakzaam en achterdochtig en hij leef rustig zitten en hij voelde hoe iemand zijn arm pakte en toen de touw door sneed en tot een zak voor zijn voeten werd neer gezet en hij wreef over zijn polsen en maakte toen de zak open en graaide als eerste deketting er uit en deed hem om
de rest had afstand genomen en jalou stond bij winter
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyzo okt 02, 2011 12:29 am

Winter keek Seto aan. "Het spijt me echt heel erg dat dit gebeurt is.." zei ze zacht. "Ik hoop niet dat dit je visie beperkt of veranderd heeft."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyzo okt 02, 2011 8:04 am

Seto keek winter rebels aan. Maar je zag aan hem tot hij twijfelde het leek er op tot winter aardig was en hij kwam recht en keek even na de jongens maar dan valt hem de woorden van de koning in. Ze spelen een spel met je. En hij keek nu vijandig. Ik laat me niet om de tuin leiden snauwt hij en hij viel met zijn magie winter aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyzo okt 02, 2011 12:34 pm

Uit een reflex riep Winter een groot wit schild op wat zijn magie deed tegenhouden en ze stuurde het een kant op waar niemand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyzo okt 02, 2011 1:53 pm

Seto keek met grote ogen naar winter. Zij was zijn weder helft. Jij. Bracht hij sprakeloos uit. Maar dan zag je hem kwaad kijken. Waarom vertelde je het me niet meteen was je bang. Bang tot je weder helft je iets deed. Zegt hij dan en hij keek weg terwijl zijn handen trilde niemand leek hem echt te vertrouwen want hij twijfelde ook aan de koni.g aan maardere dingen nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Emptyzo okt 02, 2011 2:53 pm

"Rustig, hij vertrouwde mij ook niet." zei Winter kalm. "Het spijt me, ik wilde je het wel vertellen. maar de situatie was fragiel. Eerst moest je begrijpen hoe het zat met de oorlog."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Annie & Steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annie & Steff   Annie & Steff - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Annie & Steff
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra en steff
» ~ Steff and Ruuz ~
» klaas en steff
» Sanne & Steff
» sanne en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: