'Ik zeg niet dat je dat bent Harry. Ik zeg alleen dat ze wel proberen om mensen dat te laten denken,' zei Ron een beetje geirriteerd. 'Je bent echt een snoepkont XD,' zei Aliena lachend. 'Het verbaasd me dat je nog geen twintig gaatjes hebt.'
'Dwaaloog veranderde Malfidus in een fret.' stelde Harry grijnzend tegen.
Elliot trok even een wenkbrauw op en grijnsde dan, waarna hij de lolly weer in zijn mond stopte. Hij haalde zijn hoed van zijn hoofd en propte die in zijn hutkoffer. 'Nu ophoepelen jij. Ik ga me omkleden.' zei hij.
Elliot grijnsde en kleedde zich vlug om in de coupe. Hij moest zijn hoed helaas af, maar gelukkig hoefden zijn oorbellen en wenkbrauwpiercing niet uit. Toen hij klaar was en zijn kleding in zijn hutkoffer had gestopt, deed hij de deur open. 'Jouw beurt.'
Harry grijnsde. 'Misschien moeten we ons nu aan kleden.' zei hij.
Aliena stapte de coupe in en duwde Elliot eruit. 'Hup hup, eruit,' zei ze en sloot de deur. Ze kleedde zich haastig om. Ron knikte. Hij kwam overeind om in zijn hutkoffer naar zijn gewaad te zoeken.
Elliot grijnsde en wachtte op de gang tot Aliena zich had aangekleed. Harry stond op en pakte zijn gewaad uit zijn hutkoffer, die hij vervolgens aan deed, en zijn alledaagse kleding terug in zijn hutkoffer propte.
Aliena trok haar gewaad aan en stopte haar kleren in haar koffer. Ze deed de deur van de coupe open. 'Je kunt komen hoor,' zei ze tegen Elliot en ging weer zitten. Ron kleedde zich om.
'Mooi zo. Ik wil namelijk mijn ogen niet branden aan je geslachtsdelen.' zei Elliot met een grijns en ging zitten. Harry had zich vlug omgekleed en zat weer op de bank naar buiten te staren. Ze waren bijna bij Zweinstein.
'Grapje, grapje...' zei Elliot en keek naar buiten. 'We zijn er bijna. Volgens mij zie ik Hagrid al in de verte... Nee, wacht, dat was een boom.' Elliot had spijt dat hij die lolly had gegeten. Hij voelde zich een beetje hyper.
Harry keek naar Malfidus toen hij de coupe in kwam en met een grijns naar Harry keek. 'Hey, Potter... Nu de hele wereld je een leugenaar noemt, heb je vast alle aandacht die je zo graag wilt...' zei Malfidus. Harry keek hem kwaad aan, maar ontspande zijn gezicht en keek hem compleet kalm aan. 'Hey, professor Dwaaloog. Wat doet u hier in de trein?' zei hij en keek langs Malfidus. Malfidus keek geschrokken om, maar zag dat hij er helemaal niet stond.
Aliena keek geamuseerd naar Elliot. 'Ik besef nu pas hoeveel jij en Falcon wel niet op elkaar lijken. Alletwee hyperactief,' zei ze plagend. Ron grinnikte.
'Hey, ik vlieg tenminste niet tegen iedereen's hoofd op!' zei Elliot nep verontwaardigd, en net op dat moment vloog Falcon tegen Aliena's hoofd. Falcon kwetterde naar Aliena, alsof hij probeerde te zeggen dat haar hoofd in de weg zat, maar Elliot plukte hem weer uit de lucht en grinnikte. Malfidus keek Harry aan, met een gezicht rood van woede en liep toen weg, samen met Korzel en Kwast. Harry grijnsde. 'Hopelijk verandert Dwaaloog hem deze keer in een pissebed, en gaat er op staan...'
Elliot lachte en deed Falcon weer in zijn kooi. 'Ik had ook zoals Korzel of Kwast kunnen zijn. Godzijdank dat ik niet zo ben.' zei hij en plofte weer neer. Harry grijnsde. 'Hopelijk gebruikt Sneep hem dan in een van zijn toverdranken... Zou geweldig zijn om te zien wat er zou gebeuren...'
'Wat aardig? Ik zou hersenen ter grootte van die van een muis hebben!' zei Elliot grijnzend. 'Nee, wacht... zelfs die van een muis zijn te groot.' Harry grijnsde nog steeds en voelde zich wat opgelucht, al wist hij dat dat gevoel snel voorbij zou zijn.