Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 9:40 pm
Christopher sloot zijn ogen en zoende Julia. Rachelle keek James geamuseerd aan. 'Ik kan je best aan,' zei ze terwijl ze haar glas neerzette en de dansvloer opliep.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 9:44 pm
Julia zoende passioneel door en ze voelde vlinders in haar buik, dus het was toch zover gekomen? Ze dacht er nu niet zoveel over na, maar een klein stemmetje in haar hoofd zei dat ze dit niet moest doen, het was niet eerlijk voor Chris.
James glimlachte en ging met haar mee en begon op de muziek te bewegen. "Had ik al gezegd dat je er leuk uitziet in dat jurkje?"
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 9:49 pm
Christopher stopte na een tijdje met zoenen en opende zijn ogen. Hij keek Julia aan. Rachelle begon te dansen. 'Nee, eigenlijk niet slijmbal,' zei ze lachend.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 9:55 pm
James grijnsde. "Nou dan heb ik het nu gezegd" zei hij. "Maar je ziet er natuurlijk altijd mooi uit"
Riven keek terug, haar ogen stonden een beetje verwondert. Ja, hij was perfect. Maar ze moest er niet teveel van denken, dat was het beste, bovendien bedoelde hij er misschien niet eens iets mee. Verstrooit schudde ze de gedachten van zich af. DOor die rotziekte kon ze niet eens normaal nadenken op zo[n moment..
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 10:20 pm
Rachelle bewoog op de maat van de muziek. Christopher sloot zijn hand om die van Julia en begon zich een weg door de mensen te banen naar de deur.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 10:24 pm
Riven volgde hem naar buiten en ging ergens bij een muurtje staan. Ze keek aarzelend naar hem. "Het spijt me dat ik zo doe" zei ze zacht en ze keek hem aan. "Ik ben gewoon wat in de war.."
James legde zijn handen op haar heupen en danste door. Het beloofde een fijne nacht te worden.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 10:32 pm
Christopher ging op het muurtje zitten. Hij zweeg. Rachelle leunde tegen James aan. Ze danste verder.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 10:36 pm
Julia keek naar hem. "Ik wil je geen pijn doen" zei ze zacht. "Maar toen we net kuste voelde het zo goed." ze wende haar blik af en keek naar haar schoenen.
James grijnsde en danste door, misschien zou ze hem ook wel niet zo irritant vinden als ze steeds beweerde.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 10:53 pm
Chris knikte. 'Weet ik, maar ik wil het toch proberen,' zei hij.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra zo feb 20, 2011 10:56 pm
Riven keek hem aan en er verscheen een waterige glimlach op haar gezicht en ze knuffelde hem. Ze kon niet geloven dat hij dit echt gezegd had. Maar dat had hij toch gedaan.