Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 zo maa 27, 2011 10:42 pm
Falco was nu thuis, maar zat met zijn hoofd bij Julia. Waar was zij nu? had ze wel een slaapplek?
Arianna glimilachte. 'Ik ben blij voor je..' zei ze. 'Maar ik moet wel naar huis.. nu'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 zo maa 27, 2011 10:45 pm
James knikte. "Wanneer zie ik je weer?" vroeg hij glimlachend.
Julia ging ergens in een verlaten straat tegen de muur zitten en keek voor zich uit. Het was koud aan het worden. Misschien kon ze ergens in een stal slapen? Zouden ze die hier ook hebben?
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 zo maa 27, 2011 11:35 pm
Arianna sliep nog, ze had niet veel te doen en kon uitslapen.
Falco was vroeg wakker, hij moest van alles doen.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 zo maa 27, 2011 11:37 pm
De dag van Julia en James was vreemd. Allebei op zoek naar een verklaring naar hun vreemde avontuur. Het enige wat ze konden terugkoppelen was de talisman. Dus die avond kropen ze allebei met de talisman in bed.
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 ma maa 28, 2011 12:04 am
Arianna werd wakker gemaakt, ze moest thuis helpen om zilver te poetsen, en daarna naar de markt, maar dat vond ze niet erg. Dan kon ze bij James langs.
Falco was aan het paardrijden ^^
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 ma maa 28, 2011 9:13 am
Julia klopte het vuil van zichzelf af en begon maar wat rond te lopen. Ze moest zich nog even vermaken.
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 ma maa 28, 2011 1:09 pm
Na een paar uur was Arianna dan eindelijk klaar met het huishouden, en haar klusjes. Ze ging op weg naar de Markt, maar in plaats van meteen de boodschappen doen waar ze voor gestuurd was, ging ze zelf bij kraampjes kijken.
Falco was in de stad met zijn jongere broertje Geatano.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 ma maa 28, 2011 5:25 pm
Julia slenterde nadenkend rond. Als ze hier voort elke dag zou zijn moest ze misschien iets gaan doen voor de kost? Ze stierf van de honger maar had totaal geen geld om iets van te kopen.
Jim maakte verschillende pasta's en zijn baas was erg tevreden
maaikeee Gast
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 ma maa 28, 2011 6:33 pm
Falco liep door de stad, hij had zijn kleding aan waaraan je kon zien dat zijn status hoog was, en hij wou ze zo snel mogelijk uittrekken. Hij wou gewoon rond kunnen lopen zonder starende blikken. Snel ging hij opweg naar huis.
Arianna besloot langs te gaan bij James
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 ma maa 28, 2011 10:25 pm
James bakte vanalles, ook gerechten die het thuis geleerd had maar ze hier niet kende.
Julia besloot vast naar het plein te gaan. Misschien zou Falco er eerder zijn. Het was nu half 12
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 6:51 pm
Ik had gereageerd maar ok het staat er niet.
Arianna liep over de markt, ze kon het werk van James niet vinden. Dus ze liep maar een beetje rond, hopend dat hij in zijn pauze naar buiten zou komen.
Falco had zich omgekleed naar een normale burger, hij had een pet over zijn hoofd die redelijk goed stond. Maar hij kon zich in deze kleding eigenlijk niet vertonen, gelukkig zou niemand hem herkennen. Hij ging snel naar het plein.