Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 6:55 pm
Julia was op een bankje gaan zitten en bekeek de mensen die in de meest mooie kleding voorbij kwamen lopen. Ze had altijd al een beetje een zwak gehad voor die mooie kostuums.
James kwam naar buiten met een schaaltje eten en ging zitten. Ook koks moesten lunchen.
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 7:24 pm
Falco kwam aangelopen in een oud straatschoffie kostuum . Hij zag Julia en liep naar haar toe. Ze had de jurk aan die ze had gekocht/gestolen, en gelukkig niet haar eigen kleding.
Arianna keek om zich heen, en ze zag hem zitten, ze glimlachte en liep naar hem toe.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 7:30 pm
Julia glimlachte naar Falco toen hij bij haar kwam zitten. "Hej" zei ze. "Hoe gaat het?"
James zag Arianna aan komen lopen en grijnsde naar haar. "Heej!" riep hij grijnzend.
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 8:21 pm
Falco had wel tien paarden, maar hij dacht een tijdje na. 'nee uhm. nouja soort van.. bij de stal zegmaar, daar kom ik vaak.' technisch gezien loog hij niet..
Arianna lachte. 'Ik kon uitkijken naar dit moment.'
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 8:28 pm
"Heb je me zo gemist?" vroeg James grijnzend. "Zo gezellig ben ik toch ook weer niet?"
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 8:42 pm
Arianna lachte. 'Beter dan zilver poetsen.' zei ze en ze gaf hem een duwtje.
Falco glimlachte. 'Zwart' zei hij. 'En hij is groot'
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 8:49 pm
James gaf haar lachend een zacht duwtje terug. "Nou ik voel me vereerd dat ik zelfs leuker ben dan zilverpoetsen!"
"Mooi" zei Julia glimlachend en ze keek naar hem. Ze hoopte dat ze er een beetje mooi uit zag maar ze betwijfelde het aangezien nergens hier spiegels waren.
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 9:18 pm
Arianna glimlachte. 'Dankjewel..' zei ze. Ze glimlachte en keek rond, iedereen was druk bezig op de markt, maar zij zat heir rustig met James, en ze vond het wel prettig zo.
Falco glimlachte. 'Paardrijden, we kunnen de stad bekijken, of gewoon praten.' zei hij lachend.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 di maa 29, 2011 9:28 pm
"Paardrijden lijkt me leuk" zei Julia met een brede glimlach. Ze fantaseerde er altijd al over om in een mooie jurk paard te rijden zoals in films.
James glimlachte en keek hoe ze zijn eten opat. "Ik kan wel vaker voor je koken als je het echt zo lekker vind"