Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 7:30 pm
Will keek opgelucht. 'Maakt niet uit je bent er nu' zei hij. hij keek om zich heen. 'Het is dodelijk saai hier' fluisterde hij. Hij had Aurora en Emma nog niet gezien.
Emma keek haar aan. 'We lijken niet echt welkom' zei ze zacht.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 7:33 pm
Aurora beet op haar lip. 'Nee..' zei ze zacht. Ze stond ergens stil en keek om zich heen, niet echt goed wetend wat ze moest doen. Nate grijnsde. 'Dat is het altijd,' zei hij plagend.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 7:34 pm
'Ja ' zei Will serieus. Hij keek om zich heen en zag toen Aurora en Emma, hij glimlachte en bleef een tijdje naar ze kijken, ze zagen er enorm anders uit nu. Maar ze keken niet echt blij.
Emma keek om zich heen. 'He kijk' zei ze, en ze wees naar Will en Nate, niet erg opvallend natuurlijk. Ze wist ook wel dat dat onbeleefd was.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 7:37 pm
Nate keek over zijn schouder naar wat Will's aandacht trekken. Hij floot zachtjes tussen zijn tanden. 'Ze zien eruit alsof ze hier thuishoren.' 'Denk je dat het raar is als we naar ze toe gaan?' vroeg Aurora aarzelend. Ze was zich er van bewust dat mensen haar en Emma nog steeds aanstaarden, waarschijnlijk omdat ze onbekenden waren.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 7:43 pm
Aurora keek ongemakkelijk om zich heen. 'Ik heb al spijt hiervan..' zei ze zacht. Nate hield zijn omgeving scherp in de gaten, hij wilde voorkomen dat er rare dingen gebeurden. Het zou niet de eerste keer zijn, een jongedame was ooit zelfs van het balkon afgevallen toen ze Will's aandacht probeerde te trekken.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 7:47 pm
Nate keek op, hij was even in gedachten verzonken geweest. 'Hmm? Kun je doen,' zei hij. Aurora knikte. Ze draaide zich om begon zich een weg te banen door de mensen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 8:02 pm
Nate liep achter Emma aan. 'Ho, waar ga je heen?' vroeg hij. 'Ik denk niet dat het kan, maar ik wil het wel proberen,' zei Aurora en glimlachte half. 'Maar denk je niet mensen dan gaan staren?' vervolgde ze en keek gelijk om zich heen of ze dat nu al niet deden. Ze voelde zich niet echt op haar gemak.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 8:19 pm
Aurora knikte. 'Oke, maar ik stap misschien wel op je voeten,' zei ze lachend. 'Dus je kleed je speciaal aan voor een feest om vervolgens na 5 minuten alweer weg te gaan?' vroeg Nate geamuseerd. 'Doen jullie soort mensen dat altijd?'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 8:30 pm
'Dus ik ben niemand?' vroeg Nate en grijnsde. Aurora legde haar handen op Will's schouders en probeerde zijn stappen te volgen. Na een paar passen knalde ze echter al tegen iemand anders aan die aan het dansen was. 'Sorry!' zei ze verontschuldigend toen ze de kwade blikken zag. 'Ik bak er niks van,' verzuchte ze.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 8:34 pm
Will had een kleine grijns op zijn gezicht. 'Kom maar' zei hij, hij liep de enorme tuin in en stond stil op een grote lege plek. 'Hier kan je tegen niemand aanlopen.' zei hij. 'Gewoon je ogen dicht doen en je gevoel volgen'
Emma keek hem aan ."Waarom zou je met mij willen dansen?'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 8:36 pm
'Omdat ik me verveel? En omdat je interessanter lijkt dan de meisjes hier. Bovendien mag je Will niet, dat is een pluspunt,' zei Nate grijnzend. Aurora fronste haar wenkbrauwen. 'Ik heb het geval dat je me uitlacht,' zei ze en sloot toch haar ogen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 8:42 pm
Will knikte. 'Ik zal je niet laten vallen, en anders vang ik je op of ga ik zelf ook op de grond liggen.' zei hij rustig. Hij begeleide haar en draaide haar voorzichtig een rondje.
Emma was verbaasd en liep langzaam met hem mee. Ze dacht dat hij haar niet mocht, niemand mocht haar.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 8:46 pm
Aurora begon te ontspannen en liet Will gewoon leiden. Ze glimlachte.
Nate stond stil in het midden van de dansvloer en pakte Emma's hand vast. 'Niet op mijn voeten staan, anders kan ik morgen niet meer lopen,' zei hij met een grijns en begon te dansen.