Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 8:55 pm
'Dat is niet aardig om tegen iemand te zeggen,' zei Nate scherp terwijl hij leidde. 'Echt?' zei Aurora opgewekt. Ze opende haar ogen, maar doordat ze haar concentratie verloren had stapte ze op haar jurk en wankelde ze achterover.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 9:11 pm
Aurora ging naast Will zitten en keek omhoog naar de lucht die bezaaid was met sterren. 'Het is hier echt prachtig,' zei ze zacht. Nate keek Emma na en zuchte. Hij liep de andere kant op om weer op mensen te letten.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 9:12 pm
Emma liep door de gangen en liet zich tegen de muur zakken. Ze zuchtte. Ze was hier net, en hij had haar nu al geraakt. Ze had hier geen zin in, ze wou naar huis, ze kon de wereld niet redden.
Will keek naar haar en toen naar de lucht. 'Zeker' zei hij.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 9:14 pm
Aurora keek Will aan en zuchte. 'Ik wou dat ik hier kon wonen, het is hier veel leuker dan thuis,' zei ze en glimlachte. Nate liep wat rond door de zaal. Hij verveelde zich.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 9:19 pm
Aurora haalde haar schouders op. 'Thuis moet ik dingen leren, en heb ik verantwoordelijkheden.. Het is hier gewoon zoveel meer.. sprookjesachtig,' zei ze en lachte toen. 'Het klinkt wel een beetje raar als ik het zo zeg.'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 9:24 pm
'Daar is het weer, het sippe gezicht,' zei Aurora en trok een wenkbrauw op. 'Je zou meer moeten lachen, dat staat je veel beter.' Nate liep het balkon op en keek uit over het land. Toen zag hij plotseling iets wat hem niet beviel. Vlakbij de bosrand bewogen er dingen, al kon hij niet goed zien wat het waren. Het kwam echter hun kant op.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 31, 2011 9:55 pm
Aurora keek Will verbaasd aan. 'Ik weet niet of er iets is wat we kunnen doen. Ik betwijfel het zelfs,' zei ze aarzelend. Nate rende door de gangen op zoek naar Will.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 10:37 am
Aurora keek zwijgend omhoog naar de sterren. Nate rende langs Emma heen zonder te stoppen. 'Sorry, geen tijd!' riep hij en rende naar buiten toe. Hijgend kwam hij tot stilstand om even op adem te komen en rond te kijken, toen zag hij Will en Aurora zitten. 'Will!' riep hij uit.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 10:49 am
Nate knikte en rende naar binnen toe om alle soldaten op te roepen. Aurora beet op haar lip. 'Ik weet niet, maar het klinkt als foute boel,' zei ze. Ze had niet echt begrepen wat Nate had gezegd.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 10:58 am
'Laten we naar binnen gaan,' zei Aurora en trok Emma mee. Nate zadelde na het oproepen van de soldaten zijn paard op en zorgde ervoor dat iedereen zich als een linie opstelde voor het kasteel, als verdediging.