Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 9:55 pm
Nate sleepte en graafde. Toen uiteindelijk alle soldaten begraven waren liep hij weer naar binnen. Aurora liep gang in gang uit, maar kon Will niet vinden. Will's oom keek Will geirriteerd aan. 'Je hoorde me wel. Nietsnut. Ik heb alles gezien wat zich daarbuiten afspeelde, en jij wilt koning zijn? Je kunt niet eens je eigen kasteel verdedigen!' zei hij spottend.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 9:57 pm
Will werd kwaad. 'En uw dan? U zat hier binnen op de troon, niks te doen. U hebt niet eens het leger bij elkaar gebracht, dat hebben Nathaniel en ik gedaan'
Emma rukte zich los en rende weg. 'Laat me met rust!"riep ze, maar die gozer rende achter haar aan.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 10:00 pm
Nate hoorde geschreeuw. Hij fronste zijn wenkbrauwen en liep op het geluid af. 'Emma, ben jij dat?' riep hij. Aurora liep de hoek om en zag Will met zijn oom. Ze ging snel om de hoek van de gang staan en luisterde in de stilte. 'Zulke taal duld ik niet. Je hoort respect voor mij te tonen stuk ongeluk, en anders leer ik het je wel,' zei Will's oom kwaad. Hij greep Will bij zijn keel en drukte hem tegen de muur aan. 'Is dat begrepen?'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 10:25 pm
Will's oom trok zijn wenkbrauwen op en grijnsde sluw. 'Als je ooit nog op de troon wilt komen, dan zou ik maar uitkijken met wat je zegt,' zei hij. Nathaniel keek van Emma naar de soldaat. 'Haar? Nee ik wil haar niet. Maar wat ben JIJ aan het doen?' zei hij en fronste zijn wenkbrauwen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 10:30 pm
Nate schudde zijn hoofd. 'Ze is geen spion. Sterker nog, ze is familie van me dus blijf met je tengels van haar af,' snauwde hij. Hij greep Emma bij haar arm en trok haar mee. Will's oom liep kwaad weg. Aurora leunde stilletjes tegen de muur aan. Was het gesprek afgelopen? Ze vond het niet echt netjes van zichzelf dat ze aan het afluisteren was, maar toch kon ze zichzelf er niet van weerhouden.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 10:40 pm
Nate liep de gang uit. 'Je mag wel wat voorzichtiger zijn,' ze hij. Aurora kwam overeind en liep verder. Geschrokken keek ze op toen ze Will zag zitten. Ze had gedacht dat hij ook al weg was.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 11:12 pm
Nate keek om. 'Dat ligt eraan. Wat wil je doen?' zei hij geamuseerd. Aurora draaide zich om en keek Will aan. 'Ik weet niet.. het gebeurd gewoon,' zei ze. 'Geef me je hand eens.'
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo jun 01, 2011 11:17 pm
Aurora sloot haar handen om die van Will. Die van haar waren veel warmen dan bij een normaal mens. Zwijgend keek ze Will aan. Nate dacht na. 'De bieb?' stelde hij voor.