Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt zo nov 14, 2010 8:02 pm
Julia keek hem aan. "Als we ons best doen zal alles zoveel beter zijn" ze ging liggen met haar hoofd op zijn schoot. Ze keek naar hun handen die met elkaar verstengelt waren.
Hmm nu moet het misgaan, ik wil actiexD Haha maar kan niks verzinnen aangezien iedereen in het gevang zit of dood is.
Onderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt zo nov 14, 2010 8:16 pm
Haha xD uhm... Elliot's vader ontsnapt, grijpt een kettingzaag en maait ze om >;D Nee, sorry uh... de politie beschuldigt Elliot van moord op Jake? Nee, dat ook niet. Ik denk niet dat Jake doodgaat aan een stang waar hij door is gemept xD ---
Elliot knikte. 'In de tussentijd denk ik dat we weer naar school moeten. We kunnen zoveel meer bereiken als we school afmaken...'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt zo nov 14, 2010 8:26 pm
"Je hebt gelijk.." zuchte Julia zacht, maar ze had er geen zin in. Ze wou een frisse start en niet terug naar het begin. "Misschien moeten we maar eens gaan slapen dan, we kunnen morgen weer naar school."
Onderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt zo nov 14, 2010 8:49 pm
Elliot werd de volgende dag wakker en draaide even met zijn hoofd, omdat hij een stijve nek had door de manier waarop hij had geslapen. Hij keek naar Julia die op zijn schoot lag en glimlachte.
Anniek
Onderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt zo nov 14, 2010 9:01 pm
Julia opende slaperig haar ogen en kwam langzaam overeind. Ze keek hem aan en glimlachte. "Mogge" zei ze en ze gaf hem een kus. "Zal ik ontbijt maken?"
Onderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt zo nov 14, 2010 9:26 pm
Elliot glimlachte. 'Goed.' zei hij en stond op. Hij pakte de deken en vouwde die op.
Anniek
Onderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt zo nov 14, 2010 9:34 pm
Julia glimlachte en stond op en ging naar de keuken om eitjes te bakken. Ze hadden nog 20 minuten voor ze moesten vertrekken. "Wat denk je dat de mensen zullen zeggen als we weer verschijnen?" vroeg Julia toen.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt