gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek

Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31

Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 9:40 pm

Misschien past een andere naam wel beter.. haha:P
-------------------------------------------------

Julia huilde, haar hele lichaam schokte mee en het werd alleen maar erger. "kom op Julia" zei ze tegen zichzelf. "waarom moet dit nou, ze waren er nooit voor je" maar het hielp niet, ze slaagde er niet in zichzelf te kalmeren want ondanks alles, ze hield van haar ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz

Aantal berichten : 1268

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 9:43 pm

Haha xD Oke... ik noem hem...
- Jason
- Elliot
- Daniël
Welke denk jij? Razz
---

Yukito stopte zijn gitaar in de tas en leunde achterover tegen de leuning van de bank. Hij staarde nadenkend naar een hoek in de kamer, en dacht na. Hij moest Julia opvrolijken. Als Yukito één ding wist, was het dat iemand nooit snel over een dode heen kon komen en hij wist ook dat Julia er nog lang niet over heen was.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 9:49 pm

Hmm, Jason lijkt wel veel op Julia en Jake xD Dan krijg je zo'n J verhaalxD Ik vind Elliot dan denk ik het leukst:P
-----------------------------------------------

Julia drukte haar handen voor haar gezicht, de tranen bleven maar komen. "Hou op" mompelde ze tegen zichzelf. Maar ze kon niet stoppen met huilen.
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 9:55 pm

Hahaha xD Dan doe ik Elliot :3 ik noem hem nu ook even Elliot, anders raak ik door de war xD
---

Elliot besloot om even bij Julia te kijken en stond op. Hij liep de trap op naar boven en ging naar haar kamer. Hij klopte eerst even aan, want hij wou niet zomaar naar binnenstormen. 'Julia?' vroeg hij en hoorde iets vanuit de kamer, maar kon niet helemaal bedenken wat het was.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 10:01 pm

Julia hoorde hem voor de deur staan en probeerde snel haar tranen weg te vegen en normaal te doen. Ze wilde hem niet bezorgt maken. "Ja?" vroeg ze zo normaal mogelijk.
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 10:41 pm

Dus, wie begint? Razz
---

Elliot ging haar kamer binnen en glimlachte naar haar, ookal stonden zijn ogen bezorgd. 'Ik wou gewoon kijken hoe het ging.' Hij ging op de rand van haar bed zitten en keek haar aan. 'Je ziet er niet veel beter uit...'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 10:48 pm

"Het gaat" zei Julia zacht. Ze deed haar uiterste best om haar tranen binnen te houden ookal voelde ze de tranen branden. "Ik was net wakker.. heb je jezelf een beetje vermaakt?"
-------------------

Ik was al begonnen:P haha alleen hoelange hoofdstukken doen we? ik heb nu iets meer dan een half A4tje, ze komt de wiskundeles in. Maar doen we dat ze elkaar dan al ontmoeten? Jij moet dan ook gewoon een inleidend hoofdstuk over elliot ofzo maken?
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 11:03 pm

Uhm, dat maakt niet uit ;3 Zolang je nodig hebt om je karakter goed the introduceren.
En we kunnen alvast doen dat ze elkaar zien, maar niet dat ze elkaar spreken. En ja, voor mij dus ook een inleidend hoofdstuk Razz
---

Elliot knikte en zag haar tranen heus wel, maar besloot er niet over te zeuren. 'Mooi zo. Ik zou best wat voor je willen koken, maar ik ben bang dat ik je dan een voedselvergiftiging zou bezorgen, dus zal ik iets als Chinees of pizza bestellen? Jij mag kiezen.'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 11:08 pm

Julia keek hem aan en glimlachte door haar tranen heen en gaf hem een kus. "Je bent zo lief, ik heb wel trek in pizza" zei ze zacht.

Ja dat kan wel, waar zullen ze elkaar zien dan? ik heb trouwens beschreven over haar ouders en rijkdom, over Jake die haar stalkt en ik heb haar een soort van BF gegeven waar ze mee omgaat alleen waar ze niks aan heeft:P
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 11:13 pm

Julia knalt bijvoorbeeld een keer tegen hem op, en hij helpt haar met haar boeken op te rapen, en dan zijn ze alweer weg of zo.
Haha xD Okee, klinkt goed ;D
---

Elliot bloosde en glimlachte toen. 'Oke, ik zal de Pizzaria nu bellen. Margerita?' vroeg hij terwijl hij opstond om naar de gang te lopen, waar de telefoon hing.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 11:19 pm

Oke, maar hoe gaan we dat dan beschrijven? Beschrijven we het allebei ofzo? zo jaa, wanneer dan? voor de lessen beginnen?

-----------------------------------------

Julia glimlachte en knikte. "Graag" zei ze. Toen hij naar de gang ging liep ze naar haar badkamer om zichzelf wat op te frissen.
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 11:27 pm

Hm... we beschrijven het in allebei de stukjes, want het is wel mooi om het ongelukje vanuit twee gezichtsvelden te zien. Terwijl Julia misschien denkt van ''ach, het geeft niet'' kan Elliot misschien denken van ''ugh, wat voor een sukkel ben ik''. En net voor de les begint Wink Julia komt dan het lokaal uit, en ze praat met haar ''beste vriendin'' en ze kijkt niet uit en knalt tegen Elliot op, die ook niet uitkeek omdat hij een beetje aan het flikflooien was met blaadjes die bijna uit zijn handen vielen.
---

Elliot liep haar kamer uit en pakte eerst een telefoonboek uit de woonkamer voordat hij naar de telefoon ging. Hij zocht het nummer op van Julia's favoriete pizzaria waar ze eerder waren geweest en belde het nummer op. Hij bestelde twee Margerita's en hing op toen ze zeiden dat het er zo snel mogelijk aan kwam.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo okt 31, 2010 11:37 pm

Julia keek in de spiegel en zuchte, ze zag er niet uit een een beetje water hielp niet. Nouja.. het zou wel wegtrekken als ze even rustig was. Ze liep naar de woonkamer en ging op de bank zitten.

-------------------

Oke goed idee:)
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyma nov 01, 2010 9:17 pm

Lala ik doe de topic omhoogxD Hij staat te laag voor mijn zinxD
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo nov 07, 2010 4:02 pm

Elliot liep terug de woonkamer in en ging naast Julia op de bank zitten. 'De pizza's komen er zo aan.' zei hij met een glimlach.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo nov 07, 2010 4:28 pm

Julia keek hem glimlachend aan en kroop tegen hem aan. Ze had meer behoefte aan zijn warmte dan ooit tevoren. "Misschien is alles beter zo. Als dit alles voorbij is zullen we zorgeloos gelukkig worden." zei ze zachtjes.

----------------------------------------------

Wat doen we aan het verhaal? Het eerst hoofdstuk heb ik klaar. Heb ik jou op msn? Volgens mij niet:P
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo nov 07, 2010 4:46 pm

Stuur maar naar mijn hotmail: ruziye_8@hotmail.com
---

Elliot glimlachte en sloeg een arm om haar heen. 'Ja, we zullen gelukkig zijn.' zei hij zacht en kuste haar op haar voorhoofd.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo nov 07, 2010 4:52 pm

Ik stuur het zsm maar ben nu op iPod. Mijn laptop weergaf net THE blue screen of death ofterwijl helemaal dood. Dus mijn vader is hem nu opnieuw aan het installeren!

Julia glimlachte en keek voor zich uit. "over een paar jaar hebben we misschien wel een eigen geziinnetje" zei ze.
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptydi nov 09, 2010 5:46 pm

Hey, moet ik nu beginnen met een nieuw hoofdstuk?
---

Elliot glimlachte. 'Ja... een prachtige dochter, of een zoon... Het liefst een dochter...' zei hij zachtjes. Hij was niet zoals andere jongens, die maar feesten en uit gingen en met elk meisje dat ze tegen kwamen een kamer namen. Hij dacht echt aan de toekomst.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptydi nov 09, 2010 5:53 pm

Euhm ja dat is denk ik wel een leuk idee. Dat ze na de botsing Elliot's verhaal lezen.
---------------------------------------------------------------------------------

Julia keek hem glimlachend aan. "Waarom het liefst een dochter?" vroeg ze nieuwsgierig. Zij had in haar fantasiën altijd een jongen en een meisje gewild en de jongen moest het oudste zijn. Ze vond het lief als een broer voor zijn zusje zorgde.
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptydi nov 09, 2010 5:56 pm

'Omdat meisjes lief zijn.' zei Elliot met een glimlach. 'En als ze van jou komt, is ze waarschijnlijk meer dan een schat.'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptydi nov 09, 2010 6:05 pm

"Alle baby's zijn lief" zei Julia glimlachend. "Weet je al een naam voor haar? Als we een kindje krijgen moet die en heel bijzondere naam krijgen."
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo nov 14, 2010 7:41 pm

'Ehhm... ik heb zoveel namen. Maar de mooiste vind ik Julliet. Of Alice.' zei Elliot glimlachend.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo nov 14, 2010 7:49 pm

Julia glimlachte en keek dromerig voor zich uit. Misschien raar maar na alles wat er gebeurt was, vond ze het fijn om aan een toekomst te denken. "Weet je wat me fijn lijkt? Een huisje en een eigen stuk grond, zodat we het rijk helemaal voor onszelf hebben"
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Emptyzo nov 14, 2010 7:58 pm

Ik typ morgen mijn hoofdstuk over, want nu kan het even niet xD
---

Elliot knikte en vlocht zijn vingers in de hare. 'Ja... dat lijkt me ook fijn. Met een achtertuin, waarin we in de zomer gezellig kunnen zitten, en in de winter in de sneeuw kunnen spelen.' Alleen al aan het idee kreeg hij een warm gevoel. Zouden ze het echt waar kunnen maken?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt   Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt - Pagina 4 Empty

Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voor ruuz en steff
» ~Ruuz en Anniek~
» Ruuz wil je rs? XD
» Ruuz + Olivier
» ~ Steff and Ruuz ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum