Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) wo jun 29, 2011 12:31 pm
Aidan keek bedachtzaam. 'Ik weet niet, maar we kunnen hier moeilijk blijven zitten,' zei hij.
Aurora liep achter de anderen aan.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) wo jun 29, 2011 1:57 pm
Megan knikte en ze begon verder om zich heen te kijken. "Kijk eens, zijn dat paarden daar?!" en ze wees naar wat zwarte bewegende schaduwen die over de heuvel voortbeweegde.
Anthony ging naast Aurora lopen. "Nou het is beter dan straf" grapte hij.
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) wo jun 29, 2011 2:03 pm
Aidan tuurde in de richting die Megan aanwees. 'Ik denk het,' zei hij en liep erop af. Aurora glimlachte. 'Makkelijke manier om er onderuit te komen,' zei ze.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) wo jun 29, 2011 2:14 pm
Anthony glimlachte. "Lekker rondwandelen in de wildernis" grinnikte hij. "Ik vraag me nog steeds af wat er nou precies gebeurde.."
"Ik denk dat er mensen op zitten." mompelde Megan en ze probeerde het beeld te verscherpen. "Ze komen op ons af.."
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) wo jun 29, 2011 2:23 pm
Aidan keek Megan ongelovig aan. 'Dat kun je allemaal zien?' vroeg hij geamuseerd. Aurora knikte. 'Ik ook. Het leek wel een aardbeving, behalve dat gat dan..' zei ze nadenkend.
Anniek
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) wo jun 29, 2011 2:25 pm
"Het gat was een soort tornado.. Het zoog alles op." zei Anthony en hij keek naar haar.
"Zie jij het niet dan?" vroeg Megan en ze keek naar hem. "Het is behoorlijk goed te zien." (we kunnen doen dat ze als kracht extra goed zicht heeft ofzo)
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) wo jun 29, 2011 9:56 pm
Aidan keek naar de ruiters. 'Het klinkt misschien een beetje raar..' begon hij aarzelend. 'Maar waar zijn we?' Aurora keek afwachtend naar de ruiters.
Anniek
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) wo jun 29, 2011 11:44 pm
Megan glimlachte onzeker naar de ruiter die voorop de groep waren. Ze zagen er niet modern uit. Het waren allemaal geharnaste mannen, net zoals in films.
"Jullie zijn hier in het land Amnesia." sprak de voorste ruiter/ridder. "Waar komen jullie vandaan vreemde reizigers?"
Anthony keek naar hem. "Ver hiervandaan" zei hij snel. "We hebben weken gereisd op zoek naar een prettige eindbestemming."
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 10:27 am
Aidan knikte instemmend met wat Anthony zei."U weet zeker geen goede plek waar we vannacht kunnen doorbrengen? Aurora keek fronsend van Anthony naar Aidan
Anniek
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 3:04 pm
De man dacht even na. "Niet heel veel verderop is een dorp, daar is vast een herberg" zei hij kalm.
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 3:58 pm
Aidan bedankte de man en liep verder. Aurora keek naar de ruiters.
Anniek
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 6:56 pm
Sorry was net even kort, moest gaan!
Megan keek ze na. "Waren dat nou ridders?" sprak ze verbaast uit en ze keek naar haar rokje en shirt met afdruk. "Als we in een andere tijd zitten kunnen we maar beter zorgen dat we er anders uitzien.."
Anthony dacht na. "Kunnen we niets bij de een markt wegnemen ofzo?"
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 7:35 pm
Aidan knikte. 'Dat is misschien wel een slim idee,' zei hij. 'Dan vallen we ook niet zo op.' Aurora keek Anthony ongelovig aan. 'Wegnemen?' herhaalde ze. 'Dus je wilt gaan stelen?'
Anniek
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 11:25 pm
"Ja we kunnen natuurlijk ook pinnen.." zei Anthony sarcastisch. "We hebben geen middeleeuws geld.."
Megan zuchtte. "Ik denk dat dat het beste is. Daarna kunnen we op onderzoek uit naar wat er aan de hand is.." ze maakte zich zorgen. Ze snapte hier gewoon niks van
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 11:29 pm
Aurora keek Anthony geirriteerd aan. 'Nee dat snap ik ook wel,' beet ze hem toe. 'Doe wat je niet laten kunt, maar ik ga niet stelen.' aidan knikte langzaam. Hij had er geen problemen mee om kleding te 'lenen', het was beter dan dat ze zo bleven rondlopen.
Anniek
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 11:31 pm
"Ik neem wel iets voor je mee dan, want in dit soort kleding worden we waarschijnlijk uitgemaakt voor heksen en levend verbrand." zei Anthony kalm.
Megan keek naar Aurora. "Ik hou er ook niet van, maar we hebben geen keus" zei ze zacht,
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 11:43 pm
Aurora schoot Anthony nog eem geirriteerde blik toe voordat ze Megan aarzelend aankeek. Uiteindelikk kmikte ze. "Ja je hebt waarschijnlijk gelijk." Aidan zag een dorpje in de verte en versnelde zijn pas.
Anniek
Onderwerp: Re: Sifra en Anniek redden de wereld:) do jun 30, 2011 11:50 pm
"Hopelijk kunnen we onopgemerkt binnenkomen.." zei Megan en ze liep mee.