gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Weer Ruuz & Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 8:59 pm

try deed zijn ogen open en toen zag hij rin liggen en zijn woeden nam meteen de overhand van hem en hij stond op en stuurde een krachtige zwarte straal op harm af maar die ontweek het nog net, maar try was duidelijk hij had zijn broer aan gevallen en hij zou betaalt worden, en dan rent hij op hem af en vuurt weer een straal af.
emilio was verblind door het licht en zag alleen maar vlekken op het moment,
sue zag wat met rin gebeurde en rende op hem af en knielde bezorgt bij hem neer, rin...oh rin, piept ze en ze probeerde zijn wond te genezen ze was niet heel ervaren maar wel ervaren genoeg om ze niet levens bedreigent te maken.
een paar van de bloods waren verblind maar andere ook weer niet en eentje greep sue ineens van achterenvast toen ze net met rin klaar was en een andere pakte weer rin op
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz

Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 9:13 pm

Morzan was verblind en zag alleen maar vlekken.
Rin bleef liggen met zijn ogen gesloten en een snelle ademhaling. Hij was bij bewustzijn maar hij was té zwak om ook maar iets te doen.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 9:26 pm

sue werd in de jeep gedaan en rin werd ook opgetilt en er in gedaan, een paar bloods gingen met ze mee de jeep in, weg wezen nu we moeten naar de master, die jonge komt dadelijk wel. sue schreeuwde alles bij een en probeerde los te komen.
harm bleef try ontwijken nog maar net, omdat hij kwaad was miste hij makkelijker . try wilde weer qaf vuren toen hij de jeep hoorde weg rijden en hij keek meteen om en hij begon rennent de jeep te volgen en negeerde allenpijn die hij ook niet voelde door de aderaline
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 9:30 pm

Rin opende zijn ogen lichtjes toen hij de Jeep hoorde wegrijden en keek tegen het plafond van de Jeep. Vlak daarna vielen zijn ogen weer dicht, en hij voelde de bebloedde stof van zijn trui tegen zijn huid plakken.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 9:43 pm

de gene stopte met de jeep in de gerage van de bloods en hij stapte uit en nam sue van de andere over en liep met haar weg. 2 anderen pakte rin mee op en gingen met hem naar de woonkamer waar ze hem op een stoel neet deden zetten. de master stond in een hoek en praate met iemand over wat er was gebeurt net, en tot try ook dadelijk zzou komen, zorg tot je hem te pakken krijgt ik hoe rin wel even bezig, zegt hij dan en hij loopt naar rin toe en klapt met een hand een paarkeer tegen zijn wang, wakker blijven sist hij

try rende maar door en door en zag even later het huis al...
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 9:52 pm

Alice had ze binnen zien komen met Rin en gelijk rende ze op Rin af, die nu op de bank lag. 'Rin, wat is er gebeurt?' vroeg ze bezorgd met grote ogen. Ze legde haar hand op zijn wang. Rin opende zijn ogen een beetje. 'Try... Houd hem hier weg... Alsjeblieft...' fluisterde hij, en zijn ogen vielen weer dicht. Alice staarde hem geschrokken aan, maar stond op en rende de deur uit om Try te zoeken en hem tegen te houden. Ze zag hem in de verte. 'Try, niet komen!'

Rin lag intussen nog roerloos op de bank en probeerde zijn ademhaling weer normaal te krijgen. Hij voelde klappen tegen zijn wang maar reageerde niet.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 10:00 pm

try zag alice en hij rende tot bij haaar, nee ik moet hem helpen hij hielp mij, en sta niet in mijn weg, zegt hij en zijn handen trilde en zijn ogen zaten vol met verschillende emotie, maar vooral angs en woede kon je er in zien, na die woorden begon hij te rennen verder richting het huis en hij zocht een ingang en hij vond eentje de achterdeur.

de master merkte tot rin nog wat suf was en keek naar zijn wond die was maar gedeeltelijk genezen, en toen riep hij gabi en een klein jong meisje kwam aan lopen en ze ging bij de leider staan en die zei haar wat en het meisje liep naar rin toe en legde haar hand op zijn wond en toen ze hem weg haalde was de wond helemaal genezen.
zo rin vertel me nu eens wat je met die andere deed...vraagt hij wil
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 10:07 pm

'Wacht!' Alice rende achter hem aan en greep hem bij zijn arm toen hij bij de achterdeur stond. 'Doe het niet, Try! Rin deed dit om je te beschermen en je te redden van de Bloods!' zei ze. Ze wist niet wat er gaande was, maar ze wist wel dat Rin hem had beschermt.

Rin vloekte binnensmonds toen het meisje hem genas. Hij had gewond moeten blijven zodat Master hem niks kon vragen. Hij voelde de wond genezen en hij zuchtte diep. 'Wat bedoel je?' vroeg hij en legde de rug van zijn hand tegen zijn voorhoofd. Hij opende zijn ogen en voelde zich nog steeds zwak omdat het licht letterlijk zijn energie weg had geslokt.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptydo jul 28, 2011 10:18 pm

try keek alice wanhopig aan, ik moet hem ook helpen...zegt hij dan en hij voelde tranen in zijn ogen prikken en hij trilde nog steeds en hij keek weer naar de deur en ij twijfelde nu hoe wilde hem helpen maar ook niet teleurstellen.

de master stond dicht bij rin en keek hem dodelijk aan, ik wil niet tot je tegen me liegt anders zorg ik er voor tot die broer van je nog meer te leiden krijgt, vraagt hij aan hem en hij pakt rin bij zijn haren even op, dus vertel me de waarheid aan wiens kant sta je...
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 9:59 am

Alice legde haar handen op zijn schouders en keek hem serieus aan. 'Rin red zich wel. Geloof me, Try.' zei ze zachtjes. 'Ik weet hoe erg je dit vindt, maar laat Rin's opoffering niet nutteloos zijn.'

Rin voelde de vingers van Master zijn haar vastgrijpen en zijn hoofd iets optillen. Hij kneep zijn ogen even dicht, maar opende ze weer. 'Geen enkele kant.'
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 10:05 am

try hoorde de wooorden van alice en de tranen liepen langs zijn wangen. oke, zegt hij schor en bibberich, maar dan voelkt hij haar handen in zijn schouders, en het deed pijn aangezien het dicht bij zijn wond was. laat los zzegt hij dan. en hij rilde nog steeds

de master gooide rin op de grond, maak dat iemand anders wijs,...waarom help je je broer hij zit in die andere bende, ik dacht tot je hem haate....heb jij hem de vorge keer bevrijd= barst hij woedent los en hij liep weer wat op hem af
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 10:11 am

Alice liet Try's schouders toen los. 'Het komt echt wel goed, Try. Niet huilen.' Ze hief haar hand en veegde zijn tranen weg.

Rin belandde hard op de grond. Hij kreunde even zacht maar bleef nog steeds liggen. Hij was niet van plan om zichzelf uit te putten. 'Nee. Mijn broer valt niet te onderschatten, Master...' zei hij zachtjes.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 10:17 am

waarom hielp je hem dan net, brult hij kwaad tegen rin en hij trekt hem weer omhoog aan zijn haren, waarom hielp je hem uit de jeep, ze hadden hem hij kon niks op dat moment. sist hij kwaad tegen hem
gabi keek bang toe.

try keek alice aan, en hij knikte maar het viel hem zwaar, d..dan moet ik zeker gaan voor iemand me zie...let op hem alsjeblieft, zegt hij dan en hij kneep alice in haar hand en daarna rende hij weg wetent tot zijn aderaline weg begon te gaan en tot hij dadelijk niet veel meer kon.

(is het goed als try morzan tegen komt)
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 10:27 am

Jep Razz
---

Rin keek Master rustig aan maar zijn ogen verraadden niks van leugen. 'Wat verwacht je precies van me, Master? Als ik je vader of moeder ving, zou je dat leuk vinden? Nee? Dan zijn we klaar met dit gesprek.' zei hij.

Alice keek Try na toen hij wegrende en ging het huis binnen. Ze ging bij Gabi staan, legde een hand op haar schouder en keek ook toe.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 10:32 am

de master heild rin vast, daar heb je een punt, maar nog een ding, wie heeft je aan de kant gezet toen je vader, je moeder, je broer, en wie stond er met open armen om je op te vangen, ik en deze bende, wij hebben je geholpen rin,,,wij zijn je familie nu onthoud dat goed, zegt hij tegen hem en hij laat hem los, ga na je kamer en denk maar eens na over die woorden, zegt hij en hij keert hem de rug toe en hij loopt naar alice, ga na de logeerkamer daar is een meisje van de moons neem gabi mee en verzorg haar ik kom later kijken, zegt hij en hij keek nog even naar rin en hij liep dan de kamer uit

try stopte met rennen toen zijn aderaline helemaal weg was en hij heild zich aan een muur vast terwijl hij zijn tranen de vrije loop liet van verdriet en pijn en hij liet zich langzaam door de knieen zakken
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 10:45 am

'Ze hebben me niet aan de kant gezet, rotzak! Ik liep zelf weg!' riep Rin toen kwaad en krabbelde overeind. Hij liep zonder ook maar een woord te zeggen naar zijn kamer en plofte vermoeid neer op zijn bed.
Alice knikte toen Master dat tegen haar zei. 'Kom, Gabi.' zei ze zachtjes en leidde haar naar de kamer van het meisje. Ze sloot de deur achter zich toen ze de kamer in was en zuchtte diep. Waar had Rin zich toch in gewerkt...

Morzan's wonden waren al verzorgd en hij liep rustig over straat, tot hij Try weer zag. Hij grijnsde lichtjes en rende op hem af, waarna hij hem een flinke klap op zijn hoofd gaf.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 10:49 am

sue zat in een hoekje van de kamer met haar armen over haar benen heen getrokken en ze keek naar de deur en zag een meid en een meisje binnen komen en ze bleef bang zitten maar ze keek op toen ze rin hoorde schreeuwen. gabi keek met groten ogen naar sue, ze was meestal bang voor vreemden

try hoorde voetstappen en toen hij wilde om kijken voelde hij een klap en een pijnscheut en alsvolgt voelde hij alles zwaar worden en alles zwart en hij zakte bewusteloos in een
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 11:14 am

'Maak je geen zorgen. We doen je geen pijn. Gabi is hier om je wonden te verzorgen.' zei Alice geruststellend.

Morzan grijnsde triomfantelijk en gooide de jongen over zijn schouder. Hij nam hem mee naar het hoofdkwartier en toen hij daar was, gooide hij Try neer in de woonkamer. 'Alsjeblieft.' zei hij.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 11:19 am

sue keek naar haar wonden, geef me wat water en ik doe het zelf wel zegt ze wat vijandig tegen alice ookal was ze wat bang ze probeerde het niet te laten zien,
gabi wilde eerst dichter bij gaan maar toen het meisje dat zei bleef ze staan bij alice, als iemand vast gebonden zat durfde ze dichter bij als die gene niet wilde maar als die gene los was en het niet wilde ging ze niet.

try had niks door van wat rond hem heen gebeurde,
de master kwam naar de kamer gelopen toen hij hoorde tot iemand binnen kwam en hij grijnsde tevreden toen hij try zag(wil je hem even overnemen als rin komt speel ik hem wel weer)
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 11:29 am

Alice liep wat meer naar haar toe en knielde neer bij haar. Ze keek haar aan met een gezicht dat geen slechtheid verraadde. 'Ik zou je graag willen vrijlaten, maar helaas ligt dat niet in mijn kracht. Het minste wat ik voor je kan doen, is dat zij je wonden geneest. Geloof me, je zult je energie nodig hebben.' zei ze.

Master knielde neer bij Try en sloeg hem even tegen zijn wang. 'Bind zijn polsen vast. En zorg ervoor dat hij zijn kracht niet kan gebruiken.' zei hij. Morzan bond Try's polsen vast met handboeien en keek even bedenkelijk. Rin was de enige die kon verzegelen en uitdrijven, dus hij zou Rin daarvoor nodig hebben.

Rin was ondertussen in slaap gevallen en wist niet wat er gaande was.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 11:35 am

sue keek alice aan en zag haar blik, en ze wist toen tot zei de gene was die try had geholpen weg te komen zoals rin vertelde, ik begrijp het..is rin in orde vraagt ze dan zachtjes en ze liet de wond op haar arm zien.

try voelde ineens een klap, en hij knipperde even geschrokken, en voelde zich weg zakken maar dan voelt hij een koud staal rond zijn polsen worden gedaan daardoor werd hij wakkerder, wah..wie...zegt hij suff en hij tilde zijn hoofd wat op en keek met spleetjes ogen rond, hij zag vaag een kamer op doemen
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 11:42 am

'Rin is in orde. Gabi heeft zijn wond genezen.' zei Alice en keek naar het meisje achter haar. Ze wenkte haar om dichterbij te komen. 'Het is goed, Gabi. Ze zal je niks doen.'

Master keek neer op Try toen hij wakker werd. 'Wakey-wakey.' zei hij en sloeg nog een keer tegen zijn wang.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 11:51 am

sue was opgelucht en keek van alice naar gabi. gabi keek naar alice en ze kwam voorzichtig dichter bij en keek dan sue aan en ze legde haar hand op de wond van haar en binnen een paar seconden haalde ze hem weg en de wond was ook weg, en dan gaat ze weer achter aliche staan, en keek aliche aan.

try hoorde een stem die hem wat bekent voorkwam en dan weer een klap tegen zijn wang, en met een schok besefte hij wie het was en hij ging meteen recht zitten op de bank en hij werkte zijn voeten onderzich en hij wilde recht komen

harm kwam ook de kamer binnen gelopen en hij keek naar morzan, jj krijgt alles voor elkaar he, zegt hij met een grijns
Ruuz

Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 11:55 am

Alice glimlachte geruststellend naar Gabi en keek toen weer serieus naar Sue. 'Ik laat je even hier. Volgens mij is er iets gaande beneden.' Ze stond op en liep de kamer uit, die ze op slot deed en naar beneden liep.

Morzan grijnsde. 'Natuurlijk. Trouwens, kun jij Rin roepen?' vroeg hij toen.

'Blijf. liggen.' gromde Master en duwde Try weer terug. Hij grijnsde kort daarna. 'Eindelijk hebben we je te pakken. Als het aan je broer had gelegen had het een eeuwigheid geduurd.'
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Emptyvr jul 29, 2011 12:02 pm

sue knikte en bleef op de kamer. gabi ging met alice mee en ze bleef dicht bij haar, op de master na was ze altijd dicht bij aliche

harm grijnsde, jah ik zal hem gaan halen zegt hij en hij keek nog even naar try voor dat hij de kamer uit liep en hij ging naar boven toe en ging de kamer van rin binnen en hij schudde hem waker, de master wilt je nog wat vragen zegt hij dan.

try voelde hoe hij terug werd geduwt en hij keek de master dodelijk aan, en hij schopte richting hem, laat mijn broer er buiten, jij halve gare idioot, snauwt hij verhit tegen hem, en hij wilde weer proberen recht te komen, hij wilde rin beschermen
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff   Weer Ruuz & Steff - Pagina 7 Empty

Weer Ruuz & Steff
Terug naar boven 
Pagina 7 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» voor ruuz en steff
» ORPG RUUZ & steff
» Curse those demons! (Steff & Ruuz)
» Ruuz wil je rs? XD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: