Alice zag toen Try in de woonkamer en ze schrok. Hadden ze hem nu al gevangen? Shit!
Rin gromde chagrijnig toen hij wakker geschud werd door Harm en opende zijn ogen. 'Wat nú weer?' mompelde hij en stond op van zijn bed. Hij liep naar beneden maar bleef in de deuropening staan toen hij zag wat er aan de hand was. Instinctief maar snel stond hij naast Master en keek hem kwaad aan.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
try zag rin toen binnen komen en hij bleef stil liggen, wat moest hij nu doen en hij keek de master aan en probeerde weer naar hem te schoppen, harm kwam op dat moment ook weer onder
de master keek rin aan en glimlachte vals, ik wist tot jij snel in problemen kwam maar je broer volgens mij nog erger, zegt hij en hijliep een rondje rond rin, luister goed naar mij anders volgen er ergere problemen voor je broer. zegt hij tegen hem.
gabi keek bang toe rin vond ze aardig en wilde naar hem toe gaan maar harm heild haar tegen -----
oke even helpen wat moest rin ook weer doen nu pricies
Hij moest Try's krachten verzegelen zodat hij ze niet kan gebruiken om uit te breken ---
Rin bleef staan, maar aan zijn gezicht kon je zien dat hij woest was. 'Wat moet ik doen?' vroeg hij toen. Hij wou niet dat Try gewond raakte door hem of pijn leed.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
de master keek rin aan en hij merkte zijn vijandig heid heel goed, verzegel zijn magie tot hij niks kan maken, anders vallen er behoorlijk wat doden volgens mij, en hij keek naar try die ook moest was en hij kwam recht weer maar nu stond hij met zijn voeten meteen op de grond en hij schopte richting hem.
harm tilde gabi op en liep naar aliche toe en gaf gabi aan haar over, ga met dat kind weg, zei hoeft dit niet te zien zegt hij dan
Alice knikte instemmend en nam Gabi aan. Ze liep naar de keuken met haar en zette haar op de keukentafel neer.
Rin keek hem aan, maar kon niet anders dan daarmee instemmen, al zou hij het niet erg vinden dat er doden binnen de bende zouden vallen. Hij zuchtte diep. 'Goed.' gromde hij. Hij pakte een stuk krijt uit zijn zak en schopte het tapijt opzij zodat de houten vloer zichtbaar werd. Hij begon met het krijt een magische cirkel te tekenen met vage inscripties en woorden. Het was een gecompliceerde cirkel maar Rin wist elke lijn perfect te trekken. Rin stond op toen hij klaar was en liep naar Try toe. 'Het spijt me...' zei hij met tranen in zijn ogen. Hij hees hem overeind maar boog zich eerst naar zijn oor toe. 'Ik zal je magie zo snel mogelijk vrijlaten... Verdraag het eventjes.' fluisterde hij en trok Try de magische cirkel in. Rin maakte een snee in zijn handpalm en zette zijn bloedende handpalm op de magische cirkel. Hij begon een heleboel dingen op te zeggen, en de magische cirkel begon te gloeien. Toen hij als laatst ''Fulfill my wish'' zei, waren Try's krachten verzegeld en zou hij ze niet meer kunnen gebruiken tot Rin de verzegeling op zou heffen.
feniks vlame
try keek zijn broer aan wetent tot hij geen keuze had en tegen hem verzete hij zich niet en hij beet op zijn lip dit zou iets ondragelijks worden en hij keek rin aan en hij voelde tranen in zijn ogen branden en hij beet op zijn lip en toen de circel begon te gloeien voelde hij iets omhoog krijpen een soort 2e huid en hij voelde hoe het zijn krachten deed blokkeren en daarna dronh het binnen in zijn huid en hij voelde hoe zijn magie gedwongen werd in zijn lichaam te blijven hoe dan ook, en hij hijgde zwaar ookal had hij in wezen zogoed als niks gedaan en hij keek rin aan, het spijt mij, ik was niet voorzichtig genoeg zei hij zo zacht ot hij het alleen kon horen,
de master keek tevreden toe en hij wist tot try zijn kracht nu niet meer kon gebruiken en hij liep op rin af, goed gedaan jongen, ik wil tot je nu naar je kamer gaat, zoals belooft doe ik hem geen ergere pijn, zegt hij
Het was klaar... Try's krachten waren verzegeld. Rin zette ook zijn andere hand op de grond om te voorkomen dat hij om zou vallen. Hij hijgde lichtjes door de energie die hij was kwijtgeraakt. Hij hoorde Try's woorden, en schudde zijn hoofd. 'Dit is mijn schuld...' Zijn ogen begonnen nog meer te wateren. Hij wist dat hij nooit had moeten weglopen. Als hij dat niet had gedaan had hij misschien bij Try's bende gezeten of hadden ze nooit zulke problemen gehad! Tranen wisten zich uit Rin's ogen te ontsnappen. In zilveren straaltjes liepen ze over zijn wangen. 'Dit is mijn schuld...' herhaalde hij weer en liet zijn hoofd hangen, zodat zijn gezicht naar de vloer gericht was. Het was niet eerlijk dat ze zo moesten lijden. Het was niet eerlijk dat hij zijn eigen broer pijn deed. Het was gewoon niet eerlijk dat ze niet in vrede konden leven. Rin voelde zich ellendig. Zo ontzettend ellendig.
feniks vlame
harm neem rin mee naar zijn kame,r beveelt de master dan die naar het 2 tal keek. harm knikte en liep naar rin toe en hij keek try vernietigent aan en hij helpte rin omhoog aan zijn arm en hij liep met hem de kamer uit, jij moet even rusten dadelijk mag je wel terug verzekert harm hem.
try keek zijn broer wanhopig na en hij probeerde recht te gaan staan maar hij viel neer en hij keek de leider aan, wat moet je van ons waarom pijnig je mijn broer zo, snauwt hij en hij heild zijn tranen binnen
Rin toonde voor het eerst zijn emoties aan zijn bendeleden. Hij had nooit in hun buurt gehuild of een andere emotie laten zien. Meestal zeiden zijn leden dat hij gevoelloos was, omdat hij zich ook zo gedroeg. Maar op het moment kon hij niks meer binnen houden. Wanhoop, verdriet, pijn, het stroomde er uit als een waterval. Hij liet een zachte snik uit en werd overeind gehesen. Hij veegde zijn tranen weg. 'Ik ga zelf wel.' zei hij toen ze bij de trap waren. Hij liep de trap op naar zijn kamer. Hij deed zijn kamerdeur dicht toen hij binnen was en liet zich op zijn bed vallen met zijn gezicht in het kussen. Hij liet alles eruit en snikte zacht terwijl het kussen nat werd door zijn tranen.
Master keek hem aan. 'Omdat jullie iets hebben wat ik wil.' zei hij kort maar mysterieus. 'Morzan, sluit hem op in een kamer. Ik moet wat plannen maken.' Morzan knikte en tilde Try op aan zijn arm. Hij sleurde hem mee naar een lege kamer.
feniks vlame
try keek de master vreemd aan maar voor hij wat kon zeggen neemde morzan hem mee, ik wil naar rin toe,,,,,,alsjeblieft hij heeft me nodig, het is mijn broer, zegt hij wanhopig en keek hem smekent aan hij smeekte niet snel maar voor rin zou hij het doen, alsjeblief, smeekt hij, heb jij nooit familie gehad vraagt hij hoopvol
harm keek rin na voor hem voelde hij wel wat van medenleiden aangezien ze elkaar al jaren konden en zo had hij hem nog nooit maar dan ook nooit gezien, zelfs niet als hij pijn aan zijn arm had, en hij ging terug naar de kamer
Morzan had Try meegesleept maar keek hem nu aan door het laatste wat hij zei. Ook Morzan was lang niet zo meedogenloos als Master, en hij had ook wel enige gevoelens van medelijden. Rin was een geweldige leider maar nog nooit had hij Rin zo uit zien barsten. 'Goed dan...' zei hij met een zucht en nam Try mee naar boven. Hij liep naar Rin's kamerdeur en klopte eerst. 'Rin?'
Rin schoot omhoog en veegde vlug zijn tranen weg. Hij stond op van zijn bed en liep naar de badkamer, waar hij snel zijn gezicht waste. 'Binnen?' zei hij in een zachte schorre stem en droogde zijn gezicht af. Hij liep weer terug. Morzan kwam binnen met Try. 'Kun je Try hier houden?' vroeg hij. Rin staarde hem even niet-begrijpend aan maar glimlachte toen. 'Tuurlijk.'
feniks vlame
try ging met morzan mee naar boven, dankje...fluister hij schor maar dankbaar tegen morzan en een maal in de kamer wate hij en toen hij rin zag ging hij zo snel mogelijk op he af ook al was het half struikelent en hij stond nu tegen rin aan, en hij snikte zachtjes, het spijt me , zegt hij dan en als zijn handen los waren geweest had hij hem omhelst
harm was de master aant helpen alles klaar te makenen ------ even bedenken wat hij met try en rin doet als hij zijn krachten er uit haalt, en wat er dan met de jongens gebeurt
Rin nam Try in een omhelzing en hield hem stevig vast. Hij sloot zijn ogen en begroef zijn gezicht in zijn schouder. 'Het is goed, Try... Het is goed...' zei hij zachtjes in een trillende breekbare stem.
feniks vlame
ik was op weg hier heen maar alice stuurde me terug...toen ging het fout, piepte hij en legde zijn hoofd tegen die van zijn broer aan. en hij wist tot zijn broer het moeilijk had gehad, en nog had. -----
hmm.... ongeveer iets als de prison of azkaben, zo komt die kracht er uit alleen kijken of het met een spreuk word gedaan of tot gabi dat bevoorbeeld kan het bij iemand er uit halen en bij iemand anders er in...en de gene bij wie het weg word gehaalt, word ziek of iets anders.....
Rin knikte lichtjes toen hij dat zei. 'Sorry... ik probeerde je te beschermen, Try...' zei hij zachtjes.
--- Hier is wat ik heb bedacht: Gabi kan dus die kracht eruit halen, en de kracht word dan in een pot gestopt als een soort gloeiend bolletje licht en als een bol zwarte rook, en Rin en Try worden door de uitdrijving heel zwak.
feniks vlame
geeft niet, zegt try dan zachtjes en bleeft tegen hem aan staan. daarna maakte hij zich los en ging op het bed zitten en hij zuchte eens diep. weet jij wat hij van plan is rin...het heeft niet alleen met mij te maken maar ook met jou zegt hij dan zachtjes.
harm had alles klaar gelecht 2 potten en ee laken daar zouden ze een eerst in rollen zodat die niks kon doen er tegen want het zou hee erge pijn doen. -----
try zuchte eens diep en ging tegen rin aan liggen, hij was blij tot hij niet gewond was en tot ze geen ruzie meer hadden
de master liep naar de kamer waar alice en gabi waren en hij klopte en ging toen naar binnen. gabi kom eens. zegt hij dan, gabi zat in de armen van alice en toen ze hem hoorde keek ze op en rende op hem af en pakte zijn jas beet, heeft rin pijn...vraagt ze dan de master knielt bij haar neer, jah...en jij moet hem helpen wil je dat... gabi keek hem aan en knikte gretig
Alice had Gabi losgelaten toen Master binnen kwam en vroeg of ze wou komen. Ze wachtte af op wat er zou gaan gebeuren.
Rin glimlachte lichtjes en leunde zijn hoofd tegen die van Try aan. 'Ik heb geen zin meer in dit bendegedoe... Zullen we gewoon... hier weggaan en naar een ander land verhuizen?' vroeg hij toen.
feniks vlame
try keek zijn broer aan, hij zou het graag willen, maar hun kennsen die van hun heilden dan,en hij twijfelde en leunde tegen hem aan.
aliche haal morzan en harm en vraagof ze double trouble uit de kamer halen zegt hij dan en hij tilde gabi op en liep met haar naar onder toe en zette haar op de tafel neer en begon gabi een leugen te vertellen over wat rin en try hadden en wat ze er tegen kon doen
Alice knikte en stond op van haar stoel. Ze liep haar kamer uit en zocht Morzan, die ze na enige tijd vond. Daarna liep ze naar Harm's kamer en klopte aan. 'Harm?' vroeg ze.
Rin zag hem twijfelen. 'Ik snap het... Ik wil Alice of Mary of Harm niet achterlaten...' zei hij toen hij even nadacht.
feniks vlame
maar als we hier blijven kan ook heel veel gebeuren zegt hij zachtjes en hij kroop dichter tegen rin aan, ik ben bang fluistert hij dan
harm hoorde iets en deed open en keek de andere 2 aan en hij snapte het ze moesten die andere 2 halen. ik weet tot hij iets slecht vanplan is...en ik twijfel of hij de waarheid spreekt tot ze ongedeert er uit komen...ik bedoel rin is onze leider niet hij zegt hij dan zachtjes
Onderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff za jul 30, 2011 8:34 pm
Rin sloeg zijn armen om Try aan. 'Niet bang zijn, Try... Ik beloof je dat ik je zal beschermen en je niet weer alleen zal laten...' zei hij zachtjes, maar diep van binnen was Rin ook bang.
Alice keek hem aan. 'We kunnen niets tegen Master doen, Harm. Maar als hij ook maar probeert om Rin pijn te doen zweer ik dat ik hem zal vernietigen.' zei ze met een duistere stem.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff za jul 30, 2011 8:44 pm
dankje, en ik laat jouw ook nooit alleen zegt try tegen rin en hij leunde tegen hem aan, maar hij ging recht zitten als hij iets hoort.
harm knikte naar alice en hij liep naar de kamer van rin toe en liep naar binnen toe,we moeten jullie koman halen de master wilt jullie spreken zegt harm dan en hij keek rin aan. en je zag tot zijn blik bezorgt stond. hij mocht try dan niet maar wat er nu ging gebeuren beviel hem niet
Onderwerp: Re: Weer Ruuz & Steff za jul 30, 2011 8:55 pm
Rin glimlachte en aaide even over zijn hoofd. Hij ging echter ook recht zitten toen hij iets hoorde maar bleef nog wel op zijn plek. Alice liep met Harm en Morzan mee en zuchtte diep toen ze bij Rin's kamer kwamen. Rin keek om toen Harm zei dat Master hem wou spreken en hij stond op. Hij zag zijn bezorgde blik en knikte instemmend. 'Goed. Try, ik laat je even alleen maar ik kom zo snel mogelijk terug.' zei hij en liep zijn kamer uit.